رئیس دانشگاه تبریز: همه شما ورزشکاران عزیز پیروز عرصه تلاش و کوشش در این المپیاد هستید

مراسم اختتامیه پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، دکتر صفر نصراله زاده در آئین اختتامیه پانزدهمین المپیاد فرهنگی‌ ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه تبریز ضمن قدردانی از مجموعه‌ی مدیریتی استان بابت همکاری در برگزاری این المپیاد اظهار کرد: خسته نباشید عرض می‌کنم به همه‌ی جوانان و دختران ورزشکار عزیز و دلیر که این مسابقات را در کمال رفاقت و دوستی برگزار کردند؛ از دیدن صحنه‌های به یادماندنی از رفاقت و صمیمیت بین دانشجویان خوشحال شدم.
وی ادامه داد: درست است که کسانی برنده می‌شوند اما همه‌ی ورزشکاران پیروز هستند؛ اینجا هم همه شما عزیزان، پیروز عرصه تلاش و کوشش در این المپیاد ورزشی بودید.
رئیس دانشگاه تبریز با بیان اینکه ورزش بخش از زندگی ما است، افزود: ایجاد شور و نشاط در بخش قابل توجهی از جامعه‌ی دانشگاهی و خانواده‌های آنان در این المپیاد مایه‌ی خوشحالی همه‌ی ما است و امیدواریم این المپیاد‌ها تداوم داشته باشند و همه‌ی دانشجویان با فراموشی دوران تلخ کرونایی، با نشاط، شادابی و روحیه‌ی بالا و سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.
دکتر نصراله زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: از همه‌ی دانشجویان تشکر می‌کنم که از سراسر ایران اسلامی عزیزمان به تبریز آمده بودند و مهمان دانشگاه تبریز بودند؛ امیدواریم با این امکانات فراهم شده بتوانیم رضایت شما را جلب کرده باشیم و همه‌ی شما با خاطره‌ی خوش تبریز را ترک کنید.
براساس این گزارش پانزدهمین المپیاد فرهنگی‌ ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه تبریز در بخش دختران از هجدهم تیرماه آغاز و بعد از مشخص شدن نفرات و تیم‌های برتر در ۲۵ مرداد ماه به کار خود پایان داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.