برگزیدگان پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر طنز دیواندره معرفی شدند

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی:
مولودی مشاور دبیر و مدیر اجرایی پنجمین جشنواره طنز دیواندره اعلام کرد: پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر طنز دیواندره با معرفی نفرات و گروه های برگزیده در بخش نمایش صحنه ای و استند آپ کمدی به کار خود پایان داد.

عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز دیواندره دوشنبه شب برگزار و با اعلام آرای هیئت داوران نتایج  جشنواره در دو بخش نمایش صحنه ای و استند آپ کمدی به شرح زیر اعلام شد.
در بخش استند آپ کمدی، آقای فرهاد ملوندی از سبزوار و استان خراسان رضوی به عنوان نفر اول و برگزیده کشوری انتخاب شد و تندیس جشنواره و  دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی را دریافت کرد. در این بخش آقایان حسام مفاخری ازدهگلان و پژمان اصلانی ازسنندج نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش نمایش صحنه ای نیز که به صورت منطقه ای برگزار شده بود، «شهرام صمدی نیا» و «حمیدرضا رضایی مجد» با نمایش «ملی» از همدان به عنوان بازیگر برتر مرد به صورت مشترک انتخاب شدند و «مهیا جباری» به عنوان بازیگر زن با نمایش «بساوایی» از همدان دیپلم افتخار گرفت و «پریسا شریفی» نیز با نمایش سلاخی ازدیواندره مورد تقدیر قرار گرفت.
در بخش نویسندگی «محمد سلیمی» با نمایش «تیکی تاکا» از دیواندره دیپلم افتخار و جایزه نقدی را دریافت کرد.
همچنین در بخش کارگردانی دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به «عمران مرادی» و «سیاوش جدیدی» با نمایش «شانتاژ» از سنندج رسید و در همین بخش «بهرام حاجی علی اکبری» با نمایش «بساوایی» لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کرد.
با رأی هیئت داوران این جشنواره مجموع بازیگران گروه «شانتاژ» مورد تقدیر قرار گرفتند و در بخش طراحی لباس نیز «عمران مرادی» و «سیاوش جدیدی» با نمایش «شانتاژ» جایزه نقدی دریافت کردند.
در بخش طراحی دکور و صحنه نیز سید مهراد کاوس حسینی با نمایش «مرغ باغ هپروت» از همدان و پویا حسنوند با نمایش «دیبار» از خرم آباد برگزیده شدند.
در بخش موسیقی مرتضی بختیاری با نمایش «ملی» تندیس و جایزه نقدی دریافت کرد. همچنین در همین بخش محمد بهراد با نمایش و مهران بیات با نمایش «بساوایی» مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش طراحی پوستر و بروشور نیز، سامان رستمی با نمایش «تیکی تاکا» مورد تقدیر قرار گرفت.

گفتنی است: پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر طنز دیواندره ۲۵ الی ۲۷ تیرماه به میزبانی شهر دیواندره و با حضور ۷ استان برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.