مجید حاجی غلام سریزدی شهردار منتخب کرج شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: اعضای شورای ششم شهر کرج با ۷ رای مجید حاجی غلام سریزدی را به عنوان دومین شهردار کرج در ششمین دوره مدیریت شهری انتخاب کردند.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، علی قاسم پور در پایان صحن علنی شورای شهر در جمع اصحاب رسانه با اشاره به شرح ماوقع شصت و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهار داشت: منوچهر غفاری با ۶ رای از حضور در کرسی شهرداری کرج بازماند و مجید حاجی غلام سریزدی با رای حداکثری اعضای شورای شهر کرج به سمت شهردار کلانشهر کرج منصوب شد.

سخنگو و رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: امروز مقرر شده بود ۴ گزینه انتخابی شهرداری برنامه های خود را به شورا ارائه کنند که سید مازیار حسینی به دلیل مسئولیت در وزارت دفاع انصراف داد.

قاسم پور بیان کرد: علی سلطانی مقدم نیز بعد از ارائه برنامه انصراف خود را اعلام کرد، البته قدردان تلاش‌های وی هستیم و بر این اساس با رقابت بین مجید سریردی و منوچهر غفاری با حضور 13 عضو شورای شهر برگزار شد.

وی در خصوص تایید یا عدم تایید گزینه نهایی شورای شهر توسط مراجع ذیربط، یادآور شد: قضاوت و اظهار نظر در این خصوص به عهده شورا نیست و ما تابع قانون خواهیم بود.

سخنگوی شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: شهردار منتخب پس از طی مراحل قانونی و تائید وزارت کشور فعالیت خود را در شهرداری کرج آغاز خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.