رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان اشتهارد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، حامد فرضی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی استان البرز در تاریخ ششم مرداد ماه سال‌جاری خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: در قالب رفع تصرف عدوانی ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان به ارزش ۷۵۰ میلیارد ریال از اراضی ملی بخش مرکزی شهرستان اشتهارد در روستای قره ترپاق رفع تصرف گردید.

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان البرز گفت: نیروهای یگان حفاظت استان و شهرستان کرج و شهرستان اشتهارد در مورخ ششم مرداد ماه با حضور مقام قضایی و نیروهای انتظامی در روستای قره ترپاق جمعا ۱۵ هکتار از اراضی تصرف شده از قبیل دیوارکشی را تخریب، خلع ید و به بیت المال برگرداندند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در ادامه گفت: منابع طبیعی استان البرز با جرایمی از قبیل زمین خواری، کوه خواری، جنگل تراشی و… برخورد قانونی به عمل آورده و در راستای حفاظت و صیانت از عرصه‌های ملی استان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

فرضی در پایان گفت: از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌کنیم که در راستای حفاظت از اراضی ملی و مقابله با زمین خواران با همکاران مجموعه منابع طبیعی همکاری‌های لازم را به عمل آورده و در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف، قاچاق چوب، زغال، قطع اشجار و… مراتب را به شماره تلفن های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی استان اطلاع رسانی نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.