مامور قلابی توسط ماموران پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: خانمی ملبس به لباس پلیس که از شهروندان در این پوشش اقدام به اخاذی می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، آقای محمودی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه خانمی ملبس به لباس پلیس با درجه سرهنگی با معرفی خود به عنوان مامور پلیس اقدام به اخاذی و سوءاستفاده از برخی شهروندان تبریزی کرده است موضوع در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی توضیح داد: با انجام تحقیقات جامع وجمع‌آوری دلایل و مدارک از مکان‌های حضور متهمه نهایتا هویت واقعی متهمه شناسایی شد که طی انجام تعقیب و مراقبت در حال انجام عمل خلاف خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بررسی اقلام همراه متهم انواع مهر‌های جعلی برگه‌های جعلی احضار و البسه سرهنگی فراجا کشف و متهمه در تحقیقات به‌عمل آمده به جرم ارتکابی اعتراف و پس از شناسایی شکات و تکمیل پرونده جهت رسیدگی تحویل مراجع قضا‌یی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مواجهه با افراد مامور‌نما از آن‌ها کارت شناسایی درخواست کرده و در صورت درخواست‌های غیرقانونی و مشکوک سریعا موضوع را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.