مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز؛ خدمت در سازمان انتقال خون، وظیفه ای عالی و حیاتی در چرخه درمان است

همزمان با نهم مرداد روز ملی اهدای خون، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز به همراه، رئیس هسته گزینش تامین اجتماعی استان البرز، معاونین خدمات درمانی و پشتیبانی و توسعه مدیریت و تعدادی از کارشناسان استان البرز با حضور در اداره کل انتقال خون استان البرز از زحمات و خدمات ارزنده مدیر کل و کارکنان این بخش حیاتی درمان تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش عصر آزادی آنلاین، دکتر داریوش طاهرخانی سازمان انتقال خون را به عنوان پشتیبان مهم برای مراکز درمانی برشمرد و خدمات ارزنده و حیاتی کارکنان سازمان انتقال خون را دمیدن روح زندگی در جسم رنجور بیماران را مترادف با اهدا و انتقال خون عنوان کرد و اظهار داشت: يقيناً سازمانی که وظیفه ای عالی و حیاتی در چرخه درمانی ایفا می کند، سازمانی است که شما عزیزان افتخار انجام این فعالیت پر از مهر و نوع دوستی را در آن بر عهده داريد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود: قدرشناسی و قدردانی كرداریست كه همواره بزرگانمان آن را توصيه نموده اند و اين عمل براي آناني كه خدمتی را با تلاش و دلسوزي انجام می دهند، مايه دلگرمي است و چه زيباست كه تلاشهاي يكديگر را درك كرده و آن را پاس بداريم.
دکتر طاهرخانی در این دیدار ضمن نکوداشت و تبریک «9 مرداد روز ملی اهدا خون» به مدیر کل انتقال خون استان البرز و کارکنان این مجموعه، از زحمات، خدمات و تلاش های ارزشمند آنان تشکر و قدردانی کرد و اعلام آمادگی کرد مراکز درمانی پلی کلینیک تخصصی شهید فهمیده و بیمارستان هشتگرد با اختصاص فضایی به صورت دوره ای بتوانند در جهت استقرار تیم های سیار اهدای خون همکاری نمایند.
در ادامه این دیدار دکتر سید محمد میری، مدیر کل انتقال خون استان البرز ضمن قدردانی از حضور مدیر درمان، معاونین و کارشناسان حوزه مدیریت درمان در محل اداره کل انتقال خون استان البرز از همکارای های مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز تشکر کرد.
دکتری میری اظهار داشت: در استان البرز بدلیل کمبودهای زیرساختی با محدودیت های منابع و سرمایه روبرو هستیم و در تلاش هستیم بتوانیم از منابع موجود به بهترین صورت استفاده نماییم.
مدیر کل انتقال خون استان البرز افزود: میانگین اهدای خون در سطح کشور به ازای هر هزار نفر جمعیت 25 تا 27 مورد است که با توجه به عدم وجود زیر ساخت ها بخصوص در شهرستان های فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد و اشتهارد و جمعیت قابل توجه این شهرستان ها، با سرانه اهدای خون پایین تر از سرانه کشوری مواجه هستیم.
دکتر میری بیان داشت: با توجه به برنامه راه اندازی 3 بیمارستان در شهرستان فردیس و اضافه شدن 600 تخت بیمارستانی در این شهرستان، راه اندازی مرکز اهدای خون در این شهرستان بسیار ضروری است و امیدواریم با تامین منابع و مساعدت های در سطح استان بتوانیم هر چه زودتر این مراکز اهدای خون را راه اندازی نمائیم.

مدیر کل انتقال خون استان البرز در پایان ضمن تشکر و قدردانی از پیشنهاد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز به منظور استقرار تیم های سیار در فضای پلی کلینیک تخصصی شهید فهمیده و بیمارستان هشتگرد، اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری بتوانیم خدمات مناسبی را در این حوزه به نیازمندان ارائه نمائیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.