فرشکاران تاکید کرد: دستگاه‌ها در پیگیری تخصیص اعتبارات سفر رياست جمهوري اهتمام کنند

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان‌شرقي گفت: دستگاه ها نسبت به پیگیری تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری، ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت کار اهتمام جدی به خرج دهند.

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، محمد فرشکاران در جلسه پیگیری مصوبات سفر رياست جمهوري شهرستان میانه اظهار کرد: در خصوص جذب اعتبارات سفر تلاش های وافری از سوی استاندار و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور و نهاد ریاست جمهوری نیز با توجه به چارچوب ها و معیارهایی که دارند، نسبت به تخصیص اعتبارات اقدام می کنند.

فرشکاران با اشاره به پرداخت مرحله اول اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان، تصریح کرد: قرار بود تخصیص اعتبارات کاملا به صورت نقدی باشد که با توجه به شرایط پیش آمده بخشی از اعتبارات به صورت اسناد خزانه اسلامی است.

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان‌شرقي ابراز داشت: مرحله بعدی تخصیصات هم در راه است و ضرورت دارد دستگاه ها نسبت به پیگیری تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری، ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت کار اهتمام جدی به خرج دهند.

فرشکاران متذکر شد: نقش استان ها در اجرای پروژه‌های ملی حداقل بوده و لازم است پیگیری‌های درون استانی اعتبارات ملی از دستگاه‌هاي مرکزی متبوع به صورت جدی صورت پذیرد که سهل انگاری موجب از دست رفتن زمان خواهد شد.

این مسوول اعلام کرد: با تخصیص بخشی از اعتبارات محرومیت زدایی موافقت نامه هایی برای طرح های آبرسانی به روستاها منعقد شده و با استانی شدن این اعتبارات به دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، اتفاقات بهتری خواهد افتاد.

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان‌شرقي، میانه را دومین شهر استان در اختصاص اعتبارات بعد از تبریز اعلام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.