بردیف: هر بازیکنی که خواستم جذب شده است/ دروازه‌بان جذب نخواهیم کرد

سرمربی تیم تراکتور گفت: به دنبال جذب بازیکنانی هستیم که واقعا بتوانند به ما کمک کنند. نمی‌خواهم اسم بازیکن بیاورم و از نقل و انتقالات تیم تاکنون رضایت دارم.

عصرآزادی آنلاین، قربان بردیف در نشست خبری قبل بازی با ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: ذوب آهن تیم خوب با سازماندهی بالا دارد. آنان دفاع و ضدحمله را بلد هستند. بازیکنانشان می‌‌دانند که چگونه باید در فاز دفاع و حمله شرکت کنند.

وی افزود: ما برای هماهنگ شدن با فوتبال ایران به زمان نیاز داریم. فکر کنم در پنج هفته ابتدایی شرایط مناسبی برای ادامه لیگ پیدا خواهیم کرد. ما همچنان به دنبال جذب بازیکن هستیم، اما پروسه جذب بازیکن جدید و هماهنگی آنان با تیم زمان‌بر است.

بردیف در خصوص شناختش از فوتبال ایران، گفت: اینجا بازی‌ها فشار بالایی دارند، بازیکنان به دنبال برنده شدن هستند و هر کدام از تیم‌ها می‌خواهند با تاکتیک خودشان  پیروز شوند.

وی با بیان اینکه عملکرد دفاعی یک تیم تنها بر عهده سه یا چهار نفر نیست، افزود: دفاع تیمی برای ما مهم است، دریافت دو گل امتیاز منفی بوده و به دنبال رفع این نقطه ضعف هستیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه حتماً تا پایان نقل و انتقالات بازیکنان جدیدی جذب خواهیم کرد، ادامه داد: به دنبال جذب بازیکنانی هستیم که واقعا بتوانند به ما کمک کنند. نمی‌خواهم اسم بازیکن بیاورم و از نقل و انتقالات تیم تاکنون رضایت دارم، اما بازهم به نفرات جدید نیاز داریم.

وی در خصوص بازیکنان جدا شده تیمش، اضافه کرد: به دنبال جذب بازیکن جدید به جای نفرات جدا شده هستیم و به دو الی سه بازیکن جدید نیاز داریم. بر اساس شرایط، احتمال جدایی یک نفر دیگر وجود دارد.

بردیف با بیان اینکه بازی کردن بدون هواداران یک موضوع منفی برای تراکتور است، توضیح داد: نقش مهم هواداران را در نحوه بازی کردن تیم، می‌دانیم. حضور هواداران در کیفیت بازی تأثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: مذاکره با آقای حجت حق وردی و سایر بازیکنان را ادامه می‌دهیم و همه چیز طی چند روز آتی مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، خاطرنشان کرد: بازیکن محروم و مصدوم نداریم.

وی در خصوص میزان رضایتش از بازیکنان تراکتور، گفت: عملکرد بعضی‌ها خوب بوده و برخی دیگر انتظارات را برآورده نکرده‌اند. ما برای هماهنگی به زمان نیاز داریم. باشگاه تراکتور هر کس که لازم داشته‌ام را جذب کرده است، لیستی دیگر از بازیکنان مورد نیاز را به باشگاه داده‌ام که مذاکره با آنان ادامه دارد. باشگاه من را برای جذب بازیکنی مجبور نکرده و تمامی نقل و انتقالات تیم با تصمیم من انجام می‌شود.

بردیف تشریح کرد: می‌خواهیم به آن شکلی بازی کنیم که هواداران انتظار دارند. ما باید به هماهنگی دست یابیم؛ چرا که بازیکنانی داریم که از لیگ‌های مختلف آمده‌اند و مطمئن هستم که خیلی بهتر می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: هر تیم برای برد بازی می‌کند و مطمئن هستم بازی سختی داریم؛ چرا که ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی است.

وی در خصوص جذب دروازه‌بان ذخیره، توضیح داد: ما به اندازه کافی دروازه‌بان داریم و به دنبال جذب بازیکن جدید در این پست نیستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.