تکریم ارباب رجوع، در اولویت سیاست های اجرایی منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز

حامد فرضی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، در حاشیه برگزاری میز خدمت روز سه شنبه یکم شهریور سالجاری در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، از اولویت سیاست های اجرایی منابع طبیعی و آبخیزداری البرز که در راس آن تکریم ارباب رجوع است سخن گفت.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، حامد فرضی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در نشستی صمیمانه در محل میز خدمت این اداره کل به اهمیت توجه به مسائل مراجعه کنندگان به این اداره کل سخن گفت.
ایشان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و اهمیت مردم داری در ارکان دولت مردمی بیان کرد: بنا به فرموده رهبر انقلاب که فرمودند: هر کس مردم را ناامید کند برای دشمن کار می‌کند؛ رسالت ما القاء امید به مردم و تببین اقدامات و پروژه های منابع طبیعی وآبخیزداری برای ایشان است.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع از هر قشر و هر تفکری اصل بنیادین این اداره کل بوده و توجه به معیشت مردم که به عرصه های ملی گره خورده است و رسیدگی به امور این عزیزان که ارتزاق آنها وابسته به این اقدامات و سیاست های اجرایی این مجموعه‌ بوده، سیاست راهبردی این اداره کل می باشد.

حامد فرضی در میز خدمت این هفته پس از استماع صحبت های مردم و رسیدگی به مشکلات و صدور اوامر اجرایی لازم گفت: عملکرد ما خادمان مردم می بایست بدور از هر جانب گرایی، در چهارچوب قانون و مقررات و صرفا برای رضای خداوند متعال باشد.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز خاطرنشان کرد: جهت تسهیل در رسیدگی به مشکلات مردم و مراجعین، پس از بررسی های لازم در ادارات مربوطه، راه کارهای قانونی لازم به این عزیزان ارائه شده تا پس از سیر فرآیندهای اداری و مسیر قانونی، درخواست های آنان با سرعت بیشتری پیگیری و حل و فصل گردد.

در این دیدارهای مردمی که مجتبی طاهری نماینده عملکرد و ارزشیابی بازرسی استانداری البرز نیز حضور داشت به صحبت در مورد مردم داری دینی پرداخته شد و ایشان بیان کرد: رفع مشکل مردم و مراجعین به ادارات و دستگاه ها وظیفه شرعی ما بوده و هر قدم که در این امر برداریم یک قدم بیشتر به سمت اعتلاء این نظام مقدس حرکت کرده ایم.
وی افزود: اقداماتی که در میز خدمت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز انجام می گیرد مصداق واقعی تکریم ارباب رجوع و احترام به موازین نظام مقدس جمهوری اسلامی است چرا که در این نظام مقدس مردم در راس امور می باشند و حل مشکلات مردم اولویت اصلی دستگاه های اجرایی می باشد.
در ادامه، فرضی ضمن تشکر از کلیه همکاران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز که همواره احترام به ارباب رجوع را آرمان شغلی خود دانسته و رسیدگی به امور این عزیزان را در اولویت کاری خود قرار داده اند؛ از خداوند منان توفیق خدمت به خلق را برای همه خواستار شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در انتها از همه ی بهره برداران و اربابان رجوع مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان، دعوت بعمل آورد تا جهت مطرح‌ کردن موارد و درخواست های قانونی خود، با هماهنگی قبلی با میز خدمت این اداره کل، سه شنبه های هر هفته به محل این اداره کل مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.