بومی سازی موفقیت آمیز پمپ هیدرولیک تیبا در تبریز

مدیرعامل سایپا آذربایجان خبر داد؛

عصر آزادی آنلاین/ شهرام صادق زاده: در راستای اطلاع رسانی واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان در دیدار خود با خبرنگاران رسانه های گروهی استان به تشریح بخشی از فعالیت های این واحد صنعتی پرداخت.

در این نشست که فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز هم در آن حضور داشت مدیرعامل سایپا آذربایجان از افزایش ۳۵ درصدی تولیدات همگن این شرکت در تبریز خبر داد و گفت: پمپ هیدرولیک خودروی تیبا نیز که پیش از این وارداتی بود با طراحی و داخلی سازی، در تبریز تولید می گردد.
روح الله زینالی افزود: در کنار افزایش تولیدات همگن محصولات سایپا در استان از لحاظ صادراتی هم شاهد افزایش ۱۰۹ درصدی محصولات سایپا با ارزآوری بیش از یک میلیون دلاری هستیم که با توجه به شرایط کشور، قابل تحسین است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بیش از ۳۰۰ هزار دلار ارزآوری ناشی از صادرات محصولات سایپا به کشور عراق داشته ایم و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۱ رکورد سال قبل را بشکنیم.
زینالی با اشاره به بهبود کیفیت تولیدات این شرکت اضافه کرد: در حوزه ها و معیارهای مختلف، به افزایش تولید محصولات توجه ویژه داریم چرا که معتقدیم با افزایش کیفیت، طبیعتاً شاهد افزایش فروش و صادرات خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت سایپای آذربایجان، توجه به مسائل رفاهی و کرامت انسانی کارکنان در این شرکت را یک اصل مهم دانست و تاکید کرد: خدمات رفاهی و مالی خوبی به کارکنان ارائه می دهیم و علاوه بر افزایش حقوق مصوب وزارت رفاه، خود شرکت هم درصدی قابل توجه به حقوق کارکنان خود اضافه می کند و به همین خاطر هست که تاکنون موردی از نارضایتی و اعتراض کارگری در این شرکت گزارش نشده است.
زینالی با تاکید بر اینکه تبریز قطب صنعت تولید خودروی کشور است گفت: این شهر ظرفیت های بی همتایی در قطعه سازی و مجموعه سازی دارد و نمایندگان مجلس و مدیران استان این مهم را پیگیری می کنند و شرکت سایپا آذربایجان نیز برای تکمیل زنجیره تولید خودرو در تبریز هر وظیفه ای محول شود را به نحو احسن اجرا خواهد کرد.
وی از برنامه ریزی برای افزایش صادرات و تنوع بخشی به محصولات و بازار مشتریان سایپا آذربایجان خبر داد و اظهار داشت: سعی داریم سبد مشتریان سایپا آذربایجان را تنوع ببخشیم و در همین راستا پمپ هیدرولیک خودروی تیبا را که پیش از این وارداتی بود، با طراحی و داخلی سازی، تولید کردیم.

▪️جهاد تبیین، رسالت دینی و ملی خبرنگاران است

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز نیز در این کنفرانس خبری گفت: رسانه ها به عنوان زبان گویای جامعه، باید به مطالبه گری واقعی و بیان حقیقت بپردازند.
سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل افزود: اگر اصحاب رسانه و خبرنگاران، به شکل واقعی و دلسوزانه به نقد و مطالبه گری بپردازند دیگر رسانه های ضدانقلاب نمی توانند بر مسائل و مشکلات داخلی موج سواری کنند.
وی توجه جدی به جهاد تبیین را از دیگر اولویت رسانه ها دانست و گفت: دشمنان انقلاب با استفاده از حدود ۳۲۰ شبکه رسانه ای وسیع، در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و غیره به شکل هدفمند، دستاوردهای نظام را وارونه جلوه می دهند که مقابله با چنین حملات نیازمند شناسایی و با برنامه عمل کردن رسانه هاست.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر انقلاب صادر شده است، راهگشای مشکلات کشور است اضافه کرد: اگر همه نهادها، سازمانها و ارگانها به این بیانیه و رهنمودهای آن توجه کنند مشکلات و موانع کشور حل خواهد شد.
وی افزود: در این زمینه هم رسانه ها وظیفه دارند با پیگیری و مطالبه گری از مسئولین و متولیان، از آنها بخواهند که گزارش و نتیجه اقدامات خود را در خصوص عمل به بیانیه گام دوم انقلاب بیان کنند.
پوراسماعیل با اشاره به ارزش و جایگاه خبرنگاران و رسانه ها در پیشبرد اهداف انقلاب گفت: این قشر با تمام مشکلات و دغدغه هایی که خودشان دارند، همواره بدون توجه به آمال و خواسته های شخصی، برای حل مشکلات جامعه پیشقدم بوده اند و بدون شک اگر پیگیری ها، تلاش ها و مطالبه گری های این قشر نبود، بسیاری از موانع و مشکلات کشور، حل نمی شد.
وی گفت: البته رسانه ها هم باید در بیان مشکلات و مطالبه گری ها مثل همیشه، انصاف را رعایت کرده و در کنار پرداختن به کمبود ها و مشکلات، دستاوردها و اقدامات کم نظیری که بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی انجام شده است را هم بیان بکنند.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز یادآور شد: برای نمونه و همزمان با آغاز هفته دولت حدود ۱۶۰۰ طرح و پروژه در استان افتتاح خواهد شد که رسانه ها این عملکردهای مثبت را هم به منظور افزایش روحیه امید و نشاط، پوشش مطلوب بدهند.
پوراسماعیل در خاتمه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای خبرنگار گفت: جامعه رسانه و خبر، از زمان آغاز جنگ تحمیلی با تقدیم بیش از ۲۰۰ شهید، ۵۰ جانباز و حدود ۱۵۰۰ آزاده خبرنگار، نشان داده است که برای حفظ انقلاب اسلامی ایران علاوه بر قلم، از جانشان هم مایه می گذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.