مترو تبریز به فوتبال خدمات نمی‌دهد

در نقشه مترو تبریز ایستگاهی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز در نظر گرفته نشده است.
عصرآزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: ناصر هوشیار در مورد ورزشگاه یادگار امام(ره) اظهار داشت: در ابتدا باید از شهردار تبریز مهندس هوشیار تشکر کنم که خودشان فرد ورزشی بوده و در بحث بازسازی ورزشگاه یادگار امام، همراه اداره کل ورزش و جوانان بوده و چندین بار از هم استادیوم یادگار امام(ره) بازدید داشته و کمک خوبی هم برای این مجموعه کرده‌اند.
وی گفت: در موضوع مترو تبریز هیچ ایستگاهی برای ورزشگاه یادگار امام در نظر نگرفته شده است و این در حالی است که تمامی ورزشگاه‌های بزرگ جهان برای سهولت انتقال هواداران دارای ایستگاه مترو بوده و این امر برای ورزشگاه آزادی هم صدق می کند.
هوشیار گفت: موضوع دیگر بحث ایستگاه اتوبوس در ورزشگاه یادگار است و از شهردار محترم می خواهم خطی را برای ورزشگاه یادگار اختصاص دهند.
مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) تبریز تاکید کرد: امیدواریم در نقشه مترو در این منطقه تبریز بازنگری و ورزشگاه هم در خط مترو تبریز قرار گیرد.
هوشیار در مورد وضعیت حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام گفت: این موضوع در حیطه اختیارات من نبوده و مسوولان امر بعد از بررسی امکانات و زیرساخت های ورزشگاه در این مورد تصمیم خواهند گرفت و در مورد ورزشگاه یادگار امام می توان طبقه دوم را به بانوان اختصاص داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.