غروب شهر آفتاب برابر تکواندوکاران دختر آذربایجان‌شرقی

اولین مدال جهانی، اولین طلای آسیایی و حالا درخشش در لیگ برتر نونهالان و نوجوانان، دختران تکواندوکار آذربایجان‌شرقی می خواهند از سایه پسران خارج شوند.
عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: در سال‌های اخیر درخشش تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی در مسابقات جهانی و آسیاییريال تکواندو را یکی از رشته های پیشتاز این استان کرده است.
اما اکثر موفقیت‌های کسب شده سهم پسران بوده و تقریبا دختران تکواندو آذربایجان‌شرقی در سایه درخشش پسران قرار داشتند.
اما در یک ماه گذشته اوضاع کاملا فرق کرده است.
فاطمه باقرزاده تکواندوکار ملکانی در مسابقات نونهالان جهان به مدال برنز دست یافت تا اولین مدال جهانی دختران آذربایجان شرقی کسب شود. چند هفته بعد باقرزاده مدال طلای آسیا را نیز بر ویترین افتخارات تکواندو استان افزود.
تیم نونهالان تکواندو هیات آذربایجان‌شرقی بعد از یک شکست خفیف، برابر نماینده اهواز به برتری قاطع 8 بر دو دست یافتند.
تیم نوجوانان دختران هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی در بازی نخست لیگ برتر این رده برابر تیم نوجوانان هیات تکواندو سیرجان قرار گرفته و در هر 10 مبارزه خود به برتری رسیدند.
تیم نوجوانان آذربایجان‌شرقی در دومین مسابقه خود برابر تیم مدعی شهر آفتاب تهران قرار گرفته و به تساوی باارزش 5 بر 5 دست یافتند.
سرمربی تیم نونهالان هیات تکواندو آذربایجان‌شرقی با راحله موسویان و مربیان تیم هم چمن دهقان و مهدیه حصبایی بودند و سرپرستی تیم را هم استاد حکمیه فرشباف برعهده داشت.
رقیه پورعباس هدایت تیم نوجوانان هیات تکواندو استان را برعهده داشته و سحر قهرمانی دستیاران وی می‌باشند. همچنین سرپرستی تیم هم برعهده سارا نافع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.