فرصت خدمت به مردم محدود است

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اظهار کرد: تغییر و تحول در مسئولیت های اداری امری اجتناب ناپذیر است و در مسئولیت هر فرد در هر جایگاه مدت محدودی برای خدمت به مردم وجود دارد.

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت، در مراسم قدردانی از هرمز نوروزی و معرفی عباس شمس اللهی به عنوان روسای قدیم و جدید مدیریت مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان البرز اظهار کرد: فرصت خدمت به مردم بسیار زود گذر است و باید از لحظه به لحظه آن استفاده کرد، در تعبیری حضرت علی علیه السلام می فرمایند که «فرصت مانند ابر از افق زندگی می‌گذرد، مواقعی که فرصت‌های خیری پیش می‌آید غنیمت بشمارید و از آن‌ها استفاده کنید».

وی ادامه داد: تغییر و تحول در مسئولیت های اداری امری اجتناب ناپذیر است و در مسئولیت ها هر فردی در هر جایگاهی که ورود می کند مدت محدودی برای خدمت به مردم دارد و این رویه حتی در بالاترین مقام دولت که رئیس جمهور باشد اعمال می گردد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز ادامه داد: در این شرکت از لحظه ای که بنده مسئولیت گرفتم شاهدم که مدیران و همه کارکنان قدردان لحظه به لحظه مسئولیت خود هستند و با تمام وجود تلاش دارند تا به مردم کمک کنند و مهندس نوروزی هم از این قاعده مستثنی نبوده و حداقل در این مدت که بنده در این استان مسئولیت گرفتم شاهد بودم که با اهتمام وی و همکارانشان پروژه های ما به ثمر نشست.

غفاریان ادامه داد: مهندس نوروزی از بدو ورود به شرکت ملی گاز تا کنون همه رده ها را پیموده و با تجربه ای که در این سال ها اندوخته اند نقش قابل توجهی در گازرسانی به مردم استان البرز ایفا کرد. این مسئول بیان کرد: از زمانی که استان البرز شکل گرفته مهندس نوروزی در شرکت گاز استان البرز حضور پیدا کرده و با تمام دشواری هایی که در بدو تشکیل استان وجود داشته تلاش کرده تا در بخش های مختلف مدیریتی خادم خوبی برای مردم استان البرز باشند.

غفاریان با اشاره به انتخاب شعار «سالی به یادماندنی در گازرسانی جهادی به روستاها» در سال جاری؛ اظهار کرد: در سال جاری بنا بر گفته همکاران حدود پنج برابر نسبت به سال گذشته جذب بودجه در بخش عمرانی برای انجام پروژه ها در جاهای صعب العبور صورت گرفت با توجه به کمبودی که در بخش نیرو داشتیم مهندس نوروزی و همکارانشان توانستند در اجرای پروژه ها موفق عمل کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز خاطرنشان کرد: مهندس نوروزری کمتر از یک سال دیگر بازنشسته می شوند و با توجه به حجم بالای پروژه ها از دست دادن ناگهانی نیروی با تجربه و با سواد در عرصه شرکت گاز ضربه سهمگینی به ما وارد می کرد بنابراین با علم به این موضوع با شیب ملایم درصدد تقسیم مسئولیت ها برآمده و نیروی با تجربه دیگری را به همکاری فراخواندیم و هدف از این تغییر و تحول این بود که در یک سال باقی مانده استفاده بهینه و مطلوب تری از مهندس نوروزی داشته باشیم.

غفاریان در ادامه بیان کرد: مهندس شمس اللهی حدود هفت سال تجربه مدیر عاملی شرکت گاز استان ایلام در کارنامه کاری خود دارد و در بخش های مختلف و استان های مختلف حضور داشته و با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد از وی درخواست کردم تا در این استانی که حجم کارها فوق العاده بالاست به ما کمک کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.