نخستین جشنواره رسانه‌ای، پژوهشی “تبریز ما” برگزار می‌شود

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مرکز پژوهش های شورای اسلامی کلانشهر تبریز، به منظور بهره مندی از ظرفیت کارشناسی اصحاب رسانه در جهت طراحی صحیح و حل مسائل شهری تبریز، نخستین جشنواره رسانه ای – پژوهشی (( تبریز ما)) را برگزار می کند.

صاحبان فکر و اندیشه، نویسندگان و پژوهشگران فعال در فضای رسانه ای شهر تبریز، به عنوان چشم بینای مردم می توانند آثار رسانه ای خود را ( اعم از مجازی و مکتوب) به دبیر خانه جشنواره ارائه نمایند.

آثاری که واجد ویژگی های ژورنالیسم تحقیقی، رویکرد انتقادی و مسئله محوری باشند، در اولویت داوری قرار خواهند گرفت.

قالب های این جشنواره شامل گزارش، مقاله، یادداشت و گفت و گو  و موضوع بخش ویژه این جشنواره نیز دانش بنیان ها و مسائل شهری مرتبط با شعار سال است.

محورهای اصلی این جشنواره شامل عدالت شهری، محیط زیست شهری، شهرسازی و معماری، ترافیک و حمل و نقل شهری، حقوق شهروندی، فرهنگ و جامعه، پیوست های مختلف پروژه های عمرانی، حاشیه نشینی، بازآفرینی و احیای بافت فرسوده، اقتصاد شهری و خدمات شهری است.

اصحاب رسانه می توانند آثار خود را بدون محدودیت تعداد به دبیرخانه این جشنواره واقع در مرکز پژوهش های شورای اسلامی تبریز و یا از طریق ایمیل مرکز پژوهش ها به آدرس  rctctabriz.ir ارسال کنند.

آثاری که از اول مهر سال ۱۴۰۰ تا  ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ در رسانه ها منتشر شده باشد، تا ۳۱ شهریور امکان ارسال به دبیرخانه جشنواره را دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.