سامان احمدزاده خبر داد؛ تسریع در پروژه های غیر همسطح تبریز

عصرآزادی آنلاین :

به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرایی پروژه‌ها، جانشین معاون فنی و عمرانی و مدیرکل عمرانی معاونت عمرانی با همراهی مدیرعامل سازمان عمران و مدیرعامل شرکت پیش ساخته آذربایجان از پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده، رسالت – دیزل آباد و شهید فلاحی بازدید کردند.

عصرآزادی آنلاین؛سامان احمدزاده جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در این بازدید روند اجرای پروژه‌ها را خوب توصیف کرد و افزود: تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با حضور مستمر و پیگیری مداوم، هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها را که در کاهش ترافیک شهر نقش بسزایی دارند، به بهره‌برداری برسانیم.

احمدزاده ابتدا از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید فلاحی که با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد در آستانه افتتاح است، بازدید کرده و با توجه به نزدیک شدن زمانبندی تحویل پروژه بر تسریع اجرای آن و همچنین دقت و کیفیت اجرای آن تاکید کرد.

وی در ادامه از تقاطع شهید فروزنده بازدید کرد و گفت: دیوارگذاری و پیاده‌سازی پارت اول عرشه‌ها در محل اجرای پروژه آغاز شده است و هم‌اکنون در مرحله اجرای فونداسیون زیر دیواره‌های ضلع شرقی و تکمیل شمع‌های ضلع غربی است.

جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز افزود: تقاطع غیر همسطح شهید فروزنده به طول 526 متر و عرض باندهای رفت و برگشت پروژه به طول جمعاً 16 متر است که هم‌اکنون با پیشرفت مطلوبی در حال اجرا است.

وی در بازدید از پروژه رسالت – دیزل آباد نیز بر تسریع اجرای آن تاکید کرد و گفت: با توجه به زمان بهره‌برداری از روگذر رسالت که دهه فجر امسال است، تسریع در اجرای آن جهت بهره‌برداری به موقع در زمان مقرر یکی از ضروریات است.

احمدزاده، روگذر رسالت را از پروژه‌های فرامنطقه‌ای شهرداری منطقه 5 عنوان کرد و گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح رسالت در امتداد جاده سنتو – تقاطع رسالت احداث می‌شود که این پروژه به طول 420 متر و عرض 12 متر و مساحت 5 هزار مترمربع در حال ساخت بوده و با افتتاح آن، گره ترافیکی غرب تبریز رفع خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.