جمع آوری معتادان متجاهر نقش موثری در کاهش سرقت های خرد البرز داشته است

رئیس کل دادگستری استان در دیدار با مدیرکل بهزیستی البرز مطرح کرد:

حسین فاضلی رئیس کل دادگستری استان البرز در خصوص مسائل و چالش های بین حوزه ای با وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان البرز و معاونین وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از سرقت های خرد این استان از سوی معتادان متجاهر بوده گفت: جمع آوری این معتادان با همراهی و کمک بهزیستی و سایر دستگاههای نقش موثر در کاهش این نوع سرقت ها داشته است.

حسین فاضلی هریکندی افزود: نبود اردوگاه ماده ۱۶ در استان البرز مشکلاتی را در بحث معتادان متجاهر بوجود آورده بود که با ایجاد آن یک همت جمعی در این استان رخ داد و شاهد کاهش های چشمگیری در پرونده های سرقتی بودیم.

وی ادامه داد: بیشترین پرونده ها در استان البرز مربوط در بخش جرایم مربوط به سرقت بود و امروز از جایگاه هشتم کشوری در سال ۹۸ به جایگاه ۲۳ در این زمینه رسیده ایم.

رییس کل دادگستری استان البرز بیان داشت: استان البرز با برخی از مشکلات اجتماعی خاص خود در کنار مشکلات عمومی در این زمینه مواجه است که از آن جمله می توان به بحث حاشیه نشینی و تغییر کاربری ها اشاره کرد.

وی با اعلام اینکه زیرساخت های استان البرز متناسب با جمعیت آن نیست گفت: همجواری این استان با پایتخت نیز به مشکلات آن افزوده است.

رییس کل دادگستری استان البرز وجود زندان ها را از دیگر مشکلات حوزه اجتماعی استان البرز برشمرد و افزود: امروز به واسطه وجود این زندانها در استان شاهد حضور برخی از خانواده های زندانیان دارای حبس های بلند مدت برای اقامت هستیم که پیامدهای اجتماعی خاص خود را به همراه داشته است.

وی یادآور شد: بنابراین بهزیستی استان البرز به واسطه این مشکلات خاصی که در استان شاهد هستیم با جامعه هدف بیشتری برای خدمات دهی مواجه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.