بازدید مدیران انجمن ام اس ایران از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز

مدیران انجمن ام اس ایران با حضور در ساختمان یاس مرکز جامع توانبخشی معلولان جسمی حرکتی و ام اس آسایشگاه خیریه کهریزک البرز با بیماران مبتلا به ام اس دیدار کردند.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، با هدف آشنایی با مشکلات بیماران بستری در بخش ام اس ساختمان یاس مرکز جامع نگهداری و توانبخشی معلولان آسایشگاه خیریه کهریزک البرز، مدیران انجمن ام اس از جمله خانم مژگان محسنی نیا معاونت امور مشارکت های مردمی، خانم فاطمه نیا از اعضاء هیئت امناء ، مدیره و موسسین و هیئت همراه با اهدای شاخ گلی زیبا به مددجویان در این مرکز حضور یافتند.

مژگان محسنی نیا معاون امور مشارکت‌های مردمی انجمن ام اس ایران با تاکید بر این نکته که نگهداری و توانبخشی بیماران ام اس از جمله مواردی است که نیاز به صبر و از خودگذشتگی بسیار دارد، از زحمات کارکنان بخش بیماران مبتلا به ام اس تشکر کرد و اذعان داشت به منظور تسهیل و برطرف کردن موانع و مشکلات مدد جویان از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

معاون امور مشارکت‌های مردمی انجمن ام اس تأکید کرد: توانبخشی، کار درمانی و فیزیوتراپی بیماران و نیز استفاده از توانمندی‌های نیروهای متخصص و داوطلب آموزش دیده ای که بتوانند در این زمینه ها کمک حال مسئولین آسایشگاه باشند، از پتانسیل های موجود در انجمن ام اس ایران است که امیدواریم بزودی در برنامه کاری قرار گیرد.

محسنی نیا تصریح کرد: زمانی که از انجمن بیماران ام اس ایران صحبت می کنیم، منظورمان تمامی بیماران کشور عزیزمان ایران است، و می بایست در جهت برطرف کردن مشکلات روزمره این عزیزان، قدمی به وسعت ایران برداریم، که در این راستا ارتباط سازمان ها و نهادهای مرتبط با این بیماری که بتواند باعث هم افزایی بیشتر شوند، مدنظر مدیران انجمن ام اس است.

لازم به ذکر است، ساختمان یاس با هدف ارائه خدمات توانبخشی، آموزش و نگهداری معلولان جسمی حرکتی و بیماران ام اس با بیش از ۸۰ اتاق بستری در حال ارائه خدمات می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.