آخرین وضعیت پرونده مهسا و مأموریت کی‌روش در ایران

اختصاص ۳۸ هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی معلمان، پرداخت ۳۵ هزار میلیاردتومان از مطالبات پیمانکاران، اتصال ۹۰ دستگاه به پنجره ملی، آخرین وضعیت بررسی پرونده مهسا امینی و تأکید بر ضابطه‌مند شدن امور خبرنگاران از مهم‌ترین خبرهای امروز پاستورنشینان در گفت‌وگو با خبرنگاران بود.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، اعضای کابینه سیزدهم پس از پایان نشست روز چهارشنبه هیأت دولت در آخرین روز از فصل تابستان با حضور در حیاط پاستور به پرسش‌های متعدد نمایندگان رسانه‌ها در حوزه‌های مختلف پاسخ دادند.

نشست امروز هیأت وزیران در غیاب آیت‌الله «سید ابراهیم‌ رئیسی» که برای حضور در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیوریورک سفر کرده است، به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد که «محمد مخبر» با اشاره به خواست دشمنان ملت ایران برای تداوم تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان با هدف مکتوم ماندن آثار موفقیت‌ها، اطلاع‌رسانی دقیق و مناسب و تبیین ابعاد و دستاوردهای دولت در عرصه بین الملل از سوی رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی کشور را ضروری دانست.

مشروح گفت‌وگوهای «سیدحمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش، «سیدمسعود میرکاظمی» رئیس سازمان برنامه و بودجه، «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصاد و دارایی و «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را با خبرنگاران حوزه دولت در زیر بخوانید:

منابع رتبه‌بندی معلمان در ۱۸ ماه توزیع می‌شود

وزیر آموزش و پرورش منابع اختصاص یافته برای رتبه‌بندی معلمان را ۳۸ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت که این منابع در ۱۸ ماه میان مشمولان توزیع می‌شود و از اول سال تقویمی آینده، به‌صورت استحقاقی هر فرد در هر رتبه وارد می‌شود.

«یوسف نوری» در پاسخ به اینکه قانون رتبه‌بندی معلمان چه موقع اجرایی می‌شود، تصریح کرد: برخی از همکاران ما مدارک لازم را هنوز بارگذاری نکرده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش که آیا وزارت آموزش و پرورش مدارک لازم معلمان را در اختیار ندارد، اضافه کرد: یکسری از مدارک هستند که در سامانه ما قرار دارند و همکاران ما باید یکسری مدارک تکمیلی را هم بارگذاری کنند که این مدارک مربوط به صلاحیت عمومی یا شایستگی عمومی و شایستگی تخصصی و حرفه‌ای است و ما این مدارک را نداریم. باید یکبار برای همیشه در راستای اجرای این طرح، مدارک مورد نیاز در سامانه مشخص شده قرار بگیرد و از همکارانمان درخواست می‌کنیم که این کار را هرچه زودتر انجام دهند.

به گفته او، بارگذاری مدارک تا فردا (سی و یکم شهریورماه) تمدید شده است و معلمان هرچه زودتر باید این مدارک را جمع‌آوری و ثبت کنند تا وزارت آموزش و پرورش هم بتواند رتبه‌بندی معلمان را سریع‌تر انجام دهد.

وزیرآموزش و پرورش درباره پیوستن وزارت آموزش و پرورش به پنجره ملی گفت: سامانه اصلی آموزش و پرورش مدت‌هاست که به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت پیوسته است و زیرمجموعه‌ها را هم مکلف کردیم هر چه زودتر این اقدام را انجام دهند. اگر احیاناٌ زیرساخت‌ها آماده نباشد باید همکاران ما با منطق مستدل دلیل تأخیر احتمالی‌شان را در این ارتباط اعلام کنند.

نوری همچنین در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید آیا کل آموزش و پرورش به این پنجره واحد می‌پیوندد، اظهار داشت: آنچه که برای ما تکلیف شده است چهار سامانه است که اولین و مهم‌ترین آن را وصل کرده‌ایم و سه سامانه زیرمجموعه نیز باید وصل شود.

تداوم پرداخت علی‌الحساب به معلمان تا صدور احکام رتبه‌بندی

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور می‌گوید: ماهانه یک میلیون تومان علی الحساب به حساب معلمان بابت رتبه بندی پرداخت می‌شود که این مبلغ تا زمان صدور احکام جدید از سوی وزارت آموزش و پرورش ادامه دارد و پس از آن با معلمان تسویه می‌شود.

«سیدمسعود میرکاظمی» درباره چرایی پرداخت نشدن افزایش حقوق بازنشستگان در شهریور ماه هم گفت: اگر خزانه داری منابع مورد نیاز را تامین کند، برخی از این پرداختی‌ها انجام می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که افزایش حقوق کارکنان دولت به کجا رسید، اظهار داشت که این موضوع هم در دستور کار قرار دارد و باید در دولت و سپس به تصویب مجلس برسد.

میرکاظمی در مورد برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: سال گذشته با همکاری مرحوم دکتر عادل آذر اقدامات لازم انجام و با اعلام سیاست‌ها، کار جدی‌تر شد و در چارچوب مدنظر در سازمان تدوین و کار شروع شده است. با توجه به همزمانی این مسأله با تدوین بودجه، تلاش می‌کنیم تا بودجه سال ۱۴۰۲ را بر اساس سیاست‌های ابلاغی تنظیم کنیم تا ۱۵ آذر کار به موقع تمام شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور این را هم گفت که به صورت موازی در حال پیشبرد برنامه هفتم توسعه و بودجه هستیم البته همزمانی این‌ دو اتفاق خوبی نیست چون باعث تقسیم انرژی سازمان برنامه و بودجه و سخت شدن کار می شود.

میرکاظمی این را هم گفت که از تمام توانمان استفاده می‌کنیم تا هر دو کار را پیش ببریم اما تصویب در دولت و مجلس به تناوب است یعنی نخست بودجه در مجلس تصویب و سپس به قانون برنامه هفتم توسعه پرداخته می‌شود، چرا که سیاست‌ها تازه ابلاغ شده و تدوین آن در سازمان، زمان بر است.

معاون رئیس‌جمهور اضافه کرد: بعد از آن باید در دولت و مجلس تصویب شود. اگر بخواهیم این مسیر را طی کنیم بودجه به موقع آماده نمی شود بنابراین اقدامات مربوط به بودجه را باید سریع‌تر آغاز کنیم.

پرداخت ۳۵ هزار میلیاردتومان از مطالبات پیمانکاران

رئیس سازمان برنامه و بودجه با رد این ادعا که دولت تاکنون پولی به پیمانکاران پرداخت نکرده است، گفت: مبالغی تاکنون پرداخت شده اما همواره مبالغ اصلی در نیمه دوم سال پرداخت می‌شود، چون درآمدهای دولت خصوصا مالیات ها در نیمه دوم سال محقق می‌شود. ۳۵ هزار میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده است به محض آماده شدن منابع، بقیه پرداخت‌ها هم انجام می‌شود.

میرکاظمی همچنین درباره استفساریه مجلس به نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان و جانبازان، یادآور شد: طرح مجلس پنج هزار میلیارد تومان بار مالی دارد که برای آن هم باید فکری اندیشیده شود که البته در صورت تصویب مجلس مکلف به اجرای آن هستیم.

آخرین وضعیت پرونده مهسا و مأموریت کی‌روش در ایران
 سیدمسعودمیرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه

واگذاری سهام خوروسازان مطالبه رئیس‌جمهور است

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان این‌که واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا یکی از مطالبات جدی رئیس جمهور است؛ گفت: دولت قصد خالی کردن شانه از مسئولیت یا کسب درآمد ندارد و به دنبال ارائه کارنامه موفق در صنعت خودرو سازی در سالهای آینده است.

«سید احسان خاندوزی» این راهم گفت: مسأله واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا که از درخواست‌های جدی رئیس‌جمهور بود در حال پیگیری است و کارگروه ویژه‌ای از وزارت اقتصاد و وزارت صمت تشکیل شده تا بهره‌وری بهتری در صنعت خودرو را شاهد باشیم.

وزیر اقتصاد اضافه کرد این ساختار مشترک را در معرض اظهارنظر صاحب‌نظران این حوزه قرار خواهیم داد. چون دولت قصد رفع مسئولیت یا کسب درآمد  را ندارد و به دنبال ارائه کارنامه موفق در صنعت خودروسازی در سال‌های آینده است. همچنین تنظیم گری در صنعت خودرو در سالهای آینده و چاره سازی برای قیمت‌های دستوری در صنعت خودرو به عنوان دو پیش نیاز قطعی با دوستان وزارت صمت مطرح شده است.

سود سهام عدالت در اختیار دارندگان این سهام است

وزیر اقتصاد درباره پرداخت‌نشدن سود سهام عدالت برای برخی از مردم گفت: کل مبالغ واریزی برای سود سهام عدالت، در اختیار خود دارندگان این سهام قرار گرفته و اختیار مدیریت سود سهام با صاحبان سهام عدالت است و در مورد افرادی که نقص مدارک دارند یا متوفیان، سود سهام به محض اعلام مدارک در روز پرداخت خواهد شد.

خاندوزی این را هم گفت که سازمان خصوصی سازی ممکن است در سال برای تعداد انگشت شماری از شرکت‌های دولتی آمار واگذاری داشته باشد و عامه مردم خدمتی از آن سازمان دریافت نمی‌کنند غیر از واریزی سود سهام عدالت که درخواست داشتیم سازمان‌هایی که به عامه مردم خدمت ارائه نمی‌کنند از این فهرست استثنا شوند.

وزیر اقتصاد در رابطه با اقدام دولت در حوزه تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری گفت: بنای دولت در حوزه تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری، تکیه بر خود اظهاری افراد و قبول آن از سوی دولت است. اطلاع رسانی دقیق را دوستان شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی اعلام خواهند کرد.

سخنگوی اقتصادی دولت درباره چرایی قطع شدن دستگاه‌های کارتخوان از سوی خبازان به دلیل پرداخت نشدن مالیات، گفت: نباید چنین تخلفی انجام شود و آگاه باشند که با چنین تخلفی برخورد خواهد شد.

خاندوزی در پاسخ به اینکه چرا سازمان خصوصی سازی به درگاه الکترونیک نپیوست، اظهار کرد: ما با وزارت ارتباطات همراهی کردیم  و در حوزه مالیاتی و گمرکی اتصال کامل به درگاه و پنجره الکترونیک اتفاق افتاده است.

آخرین وضعیت پرونده مهسا و مأموریت کی‌روش در ایران
 سیداحسان خاندوزی وزیراموراقتصاد و دارایی

۹۰ دستگاه به پنجره ملی وصل شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که  ۶۰ دستگاه از طریق پنجره واحد ملی و ۳۰ دستگاه هم از قبل از طریق پنجره ملی مجوزها خدمات خود را ارائه می‌دهند و ۹۰ دستگاه در پنجره ملی حضور دارند.

«عیسی زارع‌پور» ادامه داد که همه دستگاه‌ها مکلف شدند تا پایان شهریور به این درگاه بپیوندند و تا دی ماه به پنجره خدمات ملی که وزارت ارتباطات راه اندازی می کند، متصل شوند که ما پنجره ملی را زودتر راه اندازی کردیم.

به گفته وزیر ارتباطات بسیاری از دستگاه‌ها هم پنجره واحد را راه‌اندازی کردند و هم به پنجره ملی وزارت ارتباطات متصل شدند اما تنها برخی دستگاه‌ها پنجره واحد خود را راه‌اندازی کردند و خدمات خود را مستقیم به خدمات الکترونیک هوشمند دولت متصل کردند.

زارع‌پور به اینکه دستگاه‌ها همچنان در حال اتصال به پنجره ملی هستند، گفت: سازمان محیط زیست و  بانک مرکزی روزگذشته به این درگاه وصل شدند و دستگاه‌ها به تدریج درحال متصل شدن هستند و از ۱۷۰ دستگاهی که باید به پنجره ملی وصل شوند، برخی خدمات عمومی ندارند.

آخرین وضعیت پرونده مهسا و مأموریت کی‌روش در ایران
 عیسی زارع پور وزیرارتباطات

پرونده «مهسا» روی میز وزارت کشور و فراجا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت کشور و نیروی انتظامی مشغول بررسی پرونده کامل مرحومه مهسا امینی است و هر گزارش دقیق واصله مبنای تصمیم‌گیری خواهد بود.

«محمدمهدی اسماعیلی» در واکنش به اتفاق رخ داده برای مهسا امینی توضیح داد که امروز در یادداشت خود در روزنامه ایران به این موضوع اشاره کردم. همه ما از اتفاق تلخ برای این دختر کرد عزیز ناراحت هستیم و گویی برای یک عضو خانواده ما این اتفاق افتاده است. وزارت کشور و نیروی انتظامی مشغول بررسی کامل هستند و هر گزارش دقیق واصله مبنای تصمیم گیری خواهد بود.

وزیرفرهنگ و ارشاد از مردم عزیز ایران که به این اتفاق به عنوان یک حادثه واکنش نشان دادند تشکر کرد و گفت: این به معنای روحیه زنده بودن جامعه ایران و وحدت ملی است. ما در شادی‌ها و ناراحتی‌ها کنار هم هستیم. همانطور که یک کشتی گیر ما پیروز می‌شود همه ما فریاد شادی سر می‌دهیم، در این مواقع هم همه ما ناراحت می‌شویم اما باید مراقب باشیم افراد مخالف آن را به مسائل دیگر تسری ندهند.

اسماعیلی ادامه داد: اتفاقاتی که رخ می‌دهد و عده اندکی تلاش می‌کنند وحدت ملی ما را نشانه بگیرند که یادگار شهدا و حاج قاسم است و اینها نباید آسیب ببیند؛ نظام اسلامی در مواجهه با آنها اقدامات لازم را انجام خواهد داد و این روزها خواهد گذشت و ملت ایران مانند همیشه به مسیر خود ادامه خواهند داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد به دو موضوع مطرح شده در نشست هیأت دولت امروز گفت: در نشست امروز احکام اعضای شورای عالی سینما از سوی معاون اول رئیس جمهور اعلام شد البته قرار بود ۲۱ شهریور این جلسه برگزار شود اما به دلیل درگیری دولت با موضوع اربعین و پیگیری مسایل اربعین از سوی دکتر مخبر، عقب افتاد.

اسماعیلی افزود: در وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و سازمان حج و زیارت بخش مهمی از کارها توسط همکاران ما در ایران و عراق در زمان اربعین انجام شد که با تشکیل کمیته‌های مختلف در عراق کارها را مدیریت کردند. در جلسه قبلی دولت، رئیس جمهور دستور داد تا شورای عالی حج و زیارت در اسرع وقت تشکیل شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی درباره آخرین مهلت پیوستن به پنجره خدمات الکترونیک گفت که این وزارتخانه جزو موفق‌ترین دستگاه‌ها برای پیوستن به این درگاه بوده است. پیش‌بینی دولت وارد شدن دستگاه‌ها تا پایان تابستان بود و ان‌شاءالله در مدت بعدی این اتفاق خواهد افتاد.

مصمم به رفع مشکل مسکن و معیشت اهالی رسانه‌ایم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی سامانه جامع رسانه‌های کشور را گامی در جهت ضابطه‌مند شدن امور خبرنگاران و تفکیک خبرنگاران اصلی از فرعی عنوان کرد و گفت: امروز اهالی رسانه مشکل مسکن، معیشت و حقوق دارند که در جهت حل و فصل آنها با دریافت اطلاعات کامل در سامانه جامع رسانه های کشور هستیم.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال مبنی بر ادامه مشکل در فرایند عضویت در سامانه جامع کشور، گفت: درباره حل مشکل سامانه جامع رسانه‌های کشور شنیدم و به دوستان معاونت مطبوعاتی هم اعلام و توصیه کردم که موضوع را در دستور کار قرار داده و مشکل و نقص را رفع کنند.

وی ادامه داد: بخشی از اشکالات مربوط به نقض مدارک اصحاب رسانه است که هنوز تکمیل نکرده اند اما به ه رجهت تاکید کردم به دوستان که هرچه سریع تر نسبت به رفع مشکل عضویت خبرنگاران اصلی اقدامات لازم بعمل آید.

آخرین اخبار از هدیه اینترنتی روز خبرنگار

عضو کابینه دولت سیزدهم در ادامه به موضوع اهدای  ۲۰۰ گیگ اینترنت رایگان به مناسبت روز خبرنگار به بالای ۱۴تا ۱۵ هزار نفر اشاره کرد و گفت: بیش از ۲ هزار نفر نیز بنا به اینکه دچار نقص مدرک بوده اند هنوز دریافت نکرده اند که به‌زدوی با رفع و تکمیل مدارک و بارگذاری آن در سامانه جامع رسانه های کشور این تعداد نیز دریافت خواهند کرد.

اسماعیلی تاکید کرد: بلافاصله پس از رفع نواقص مدارک و بارگذاری و تایید آنها، ۲ هزار نفر باقی مانده نیز ۲۰۰ گیگ اینترنت رایگان ویژه روزخبرنگار خود را  دریافت خواهند کرد. جای نگرانی وجود ندارد.

تأکید بر ضابطه‌مندشدن امور خبرنگاران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با تاکید براینکه تلاش داریم امور خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز سرو سامان گرفته و ضابطه مند شود ، تاکید کرد: دوست داریم اینجا هم امور مربوط به اصحاب رسانه و به ویژه خبرنگاران ضابطه مند شده و بدینوسیله خبرنگاران اصلی از فرعی تشخیص داده شوند.

اسماعیلی در ادامه سخنان خود با تاکید به اینکه در حال حاضر با توجه به نیازهای معشیتی و حقوق و همچنین نیاز به مسکن خبرنگاران درصدد و مصمم به رفع و حل آنها هستیم، اظهار داشت: تا یک سامانه جامع و کامل از اطلاعات خبرنگاران واقعی و اصلی نداشته باشیم تا خبرنگارانی که کار و فعالیت اصلی آنها خبرنگاری و امور خبری ست و برخی نیز کار فرعی یا خبرنگار نیستند در حوزه ای کار فرعی انجام می دهند و ارتباط مستیقم ندارند تفکیک نشود بطور یقین در ارائه تسهیلات و… ناعادلانه عمل خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین حال تاکید کرد: همکاران من فرشاد مهدی پور معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی و همچنین ایمان شمسایی مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌‍های داخلی هر دو از جنس خود خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند و از کف کار رسانه‌ای شروع به فعالیت کرده و آگاه و مشرف به مسائل و مشکلات  خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای هستند.

آخرین وضعیت پرونده مهسا و مأموریت کی‌روش در ایران
 محمدمهدی اسماعیلی وزیرفرهنگ و ارشاد

از مأموریت کوتاه‌مدت کی‌روش در ایران اطلاعی ندارم

وزیر ورزش و جوانان با ابراز بی‌اطلاعی از اتمام ماموریت کوتاه مدت «کارلوس کی‌روش» در تیم ملی فوتبال ایران در پایان جام جهانی گفت: مجموع دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال پیش از حضور در جام جهانی ۳ دیدار خواهد بود.

«سیدحمید سجادی» در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر حضور کوتاه مدت کارلوس کی‌روش در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام جهانی اظهار داشت: در این خصوص اطلاع دقیقی ندارم و می‌دانم که فعلا با او توافق شده که در جریان جام جهانی فوتبال در کنار تیم ملی ایران باشد و هنوز فرصت نشده تا فدراسیون فوتبال مرا در جریان ادامه مذاکراتش با کارلوس کی‌روش قرار دهد. حتی قرار بود کی‌روش را دعوت کنیم تا در خصوص برنامه‌های او و برنامه‌های تیم ملی جلسه‌ای داشته باشیم ولی آن‌قدر وقت تنگ بود و کارهای مهم‌تری بود و باید به تیم رسیدگی می‌شد؛ مقرر شد بعد از بازگشت تیم از اردوی اتریش، ما در وزارت ورزش میزبان دوستان فدراسیون باشیم و از برنامه‌های تیم ملی بیشتر صحبت کنیم و گزارشی از اردوی تیم ملی داشته باشیم و علاوه بر آن با کی‌روش از نزدیک دیدار داشته باشیم و در خصوص برنامه‌هایش صحبت کنیم.

وی در پاسخ به این‌ که تیم ملی تا قبل از حضور در جام جهانی چند دیدار تدارکارتی برگزار خواهد کرد، گفت: در اتریش ۲ دیدار تدارکاتی خواهیم داشت. روز جمعه تیم ملی با اروگوئه دیدار خواهد کرد و سپس سه‌شنبه پنجم مهرماه با سنگال دیداری انجام خواهد داد. همان‌طور که می‌دانید اروگوئه صاحب رنکینگ سیزدهم دنیاست و سنگال در رده بیستم دنیا قرار دارد و ما هم در رده بیست و یکم رده‌بندی جهانی فیفا قرار داریم. ضمن این که تیم ملی در حال برنامه‌ریزی برای انجام دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال روسیه است اما این دیدار هنوز قطعی نیست و از آن‌جا که نظر سرمربی برای انجام بازی دوستانه مهم است، هنوز نظر کی‌روش در خصوص برگزاری این دیدار اعلام نشده است. البته این صحبت من مربوط به سه روز پیش است و نمی‌دانم در این فاصله این دیدار قطعی شده یا خیر. اما در نهایت مجموع دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ۳ دیدار خواهد بود.

سجادی در خصوص زمان برگزاری انتخابات فدراسیون‌هایی که در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شوند، افزود: عقل سلیم می‌گوید انتخابات در موعد خودش برگزار شود و دوران سرپرستی کوتاه باشد اما در برخی موارد به صورت ناخواسته شرایطی پیش می‌آید که برخی فدراسیون‌ها وارد دوران موقت سرپرستی می‌شوند. ضمن این که سرپرست تقریبا حدود اختیارات یک رئیس را دارد اما اگر قرار است سرپرستی رئیس نشود یا از خانواده ورزش نباشد و صرفا یک مدیر ورزشی به‌عنوان سرپرست یک فدراسیون انتخاب شود، قطعا انگیزه‌های چنین فردی با کسی که اسبش را برای ریاست در یک دوره چهارساله زین کرده است، فرق دارد. ضمن این که حتما نفوذ کلام این دو فرد هم متفاوت است و کسی که قرار است از یک سرپرست تبعیت کند، نوع تبعیتش از فردی که استراتژی و راهبرد ۴ ساله دارد، متفاوت است. قطعا فرمانبری استان‌ها، باشگاه‌ها و اعضای مجمع از رئیس به مراتب بیشتر از سرپرست است. نه این که بخواهم با این حرف‌ها سرپرستی را تضعیف کنم ولی طبیعتا دوران سرپرستی با ریاست ۴ ساله متفاوت است و با علم به این اتفاق، ما نیز علاقه‌مند هستیم یا وارد دوران سرپرستی نشویم و یا این دوران را بسیار کوتاه کنیم.

آخرین وضعیت پرونده مهسا و مأموریت کی‌روش در ایران
 سیدحمیدسجادی وزیر ورزش

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به در پیش بودن بازی‌های آسیایی هانگژو ادامه داد: به‌زودی دور جدید جلسات ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو و المپیک پاریس آغاز خواهد شد.

منبع/ ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.