سارق حرفه‌ای در مراغه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره با ۸ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، سرهنگ فارسی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره درسطح حوزه استحفاظی مراغه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش بی وقفه‌ و گشت زنی‌های هدفمند شبانه روزی و تحقیقات فنی ماموران کلانتری ۱۲ سرانجام سارق حرفه‌ای و سابقه دار در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضایی متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت داده شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به ۸ فقره سرقت ازساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهر مراغه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه سارق مقادیر قابل توجهی اقلام مسروقه از قبیل: درب، پنجره، انواع شیر آلات و … کشف شد، افزود: متهم با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان به همشهریان توصیه کرد: به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.