تراکتور در تله آفساید ملوان گیر کرد

دیدار دو تیم تراکتور تبریز و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز برگزار و با تساوی تک گل به پایان رسید.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، شاگردان بردیف نیمه نخست را با حملات متعدد خود طوفانی آغاز کردند و محمد عباس زاده در دقیقه ۶ام بازی توانست توپ را وارد دروازه کند اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت تا بازی بدون گل باقی بماند.

در ادامه کار ضد حملات متعدد تی تی‌ها بلاخره کار ساز شد و ارسال بی نقص ریکاردو آلوز از روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر دقیق محمد آقاجانپور دروازه ملوان را باز کرد تا تراکتوری‌ها یک بر صفر پیش بیفتند.

شادی تراکتوری‌ها درست ۱۰ دقیقه دوام آورد و برخورد حجت حق‌وردی و مهدی مومنی در درون محوطه باعث شد تا ملوانی‌ها صاحب پنالتی شوند و سجاد بازگیر در دقیقه ۴۰ مسابقه توانست دروازه مهدی حقیقت را باز کند تا حساب کار در نیمه اول یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه مربیان نیز تراکتوری‌ها در دقیقه ۶۰ توانستند توسط گستاوو دروازه‌ی ایمان صادقی را باز کنند اما در تصمیمی بحث برانگیز داور بازی، سید مهدی سید علی، گل را به علت آفساید مردود اعلام کرد و حساب کار یک بر یک باقی ماند.

در ادامه کار تلاش بازیکنان دو تیم برای تغییر نتیجه بازی حاصلی را به همراه نداشت تا تقسیم امتیازات در تبریز اتفاق بیافتد.

تراکتور با کسب یک امتیاز از این مسابقه ۱۵ امتیازی شده و در جایگاه ششم باقی ماند، ملوان بندرانزلی نیز با یک بازی کمتر شش امتیازی شده و در رده ۱۵ جدول رده بندی لیگ برتر ابقا شد.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.