بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی آذربایجان شرقی درخصوص حادثه شاهچراغ

 اتحادیه انجمن های اسلامی آذربایجان شرقی درخصوص حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) بیانیه ای صادر کرد.

 

به گزارش عصرآزادی آنلاین، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ.

پیام اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان آذربایجان شرقی بمناسبت محکومیت حادثه تلخ تروریستی حرم مطهر حضرت شاه چراغ شیراز.

خبر تأسف برانگیز حادثه تروریستی در حرم مطهر شاه چراغ شیراز و شهادت جمعی از زائران ومجاوران مؤمن و متدین، موجب تأثر و تأسف فراوان گردید. این حادثه غم انگیز را به ملت شریف ایران و مردم شهیدپرور استان فارس و شهر شیراز، علی الخصوص خانواده‌های محترم داغدار شهیدان عزیزمان تسلیت عرض می‌نمائیم وازدرگاه حضرت احدیت برای مجروحین شفای عاجل خواستاریم.

مردم بزرگوار ایران مستحضر باشند. این اعمال کورکورانه تروریستی و هدف قرار دادن آحاد مردم به ویژه زائران خداجوی، عاشقان ارزشها و مقدسات دینی و مذهبی، نشان از آن دارد که این مزدوران معاند، نه تنها بویی از انسانیت نبرده اند، بلکه برای دستیابی به اهداف پلیدشان از هیچ جنایتی فروگذار نیستند.

این جنایت توسط عناصر فرومایه ای صورت گرفته که تمام فکر و ذکر و توان خود را چشم بسته در اختیار دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه ای ایران قرار داده اند، کوردلان بدانند که سرزمین ایران اسلامی هرگز از فرزندان غیور و شریف خالی نبوده و نخواهد ماند و تلاش‌های دشمنان ایران تنها باعث اتحاد و همبستگی و همدلی بیشتر مردم شریف ایران خواهد شد.

ضمن اعلام همبستگی با خانواده‌های معظم شهیدان و مجروحان این حمله ددمنشانه تروریستی، آن را به شدت محکوم کرده و ضمن حمایت از فداکاری‌ها و مجاهدت‌های همه مدافعان جان برکف میهن عزیزمان و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های ملت سرافراز ایران، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال برای ارواح بلند شهیدان این حادثه ناجوانمردانه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل و کامل مسئلت می‌نمائیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.