بهره‌برداری آزمایشی از فاز سوم خط ۱ مترو تبریز آغاز شد

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز گفت: فاز سوم خط یک قطار شهری تبریز به صورت آزمایشی بهره برداری شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، آقای وحیدکیا اظهار کرد: از روز یکشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۱ بهره‌برداری آزمایشی در فاز سوم خط یک متروی تبریز حدفاصل ایستگاه ۱۲ (میدان کهن) تا ایستگاه ۱۸ (شهرک نور لاله) آغاز می‌شود.

وی با اشاره به زمان خدمات رسانی در این فاز افزود: خدمات رسانی به همشهریان عزیز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر انجام یافته و از هفته‌های بعدی به مرور به ساعات خدمات‌رسانی اضافه خواهد شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با اشاره به تلاش این سازمان در راستای توسعه حمل و نقل ریلی در سطح تبریز خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما دسترسی آسان شهروندان به خدمات حمل و نقل ریلی است و در همین راستا اتمام فاز سه خط یک متروی تبریز به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی سازمان پیگیری می‌شود.

آقای وحیدکیا توضیح داد: خدمات‌رسانی به شهروندان در خط یک از ایستگاه ائل‌گؤلی تا میدان کهن (سه راه‌امین) از ساعت ۶:۳۰ تا ۲۱:۳۰ انجام می‌گیرد که از ۱۵ آبان این خدمات‌رسانی در فاز سوم این خط نیز به صورت روزانه دو ساعت انجام می‌یابد و با این فعالیت ایستگاه‌های ۱۵ (لاله)، ۱۶ (میدان امام حسین علیه‌السلام)، ۱۷ (شهید باکری) و ۱۸ (نور) لاله در مدار بهره برداری قرار می‌گیرند و با مرور زمان به ساعت‌های بهره‌برداری در ایستگاه‌های این فاز اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی دو ایستگاه ناقص این فاز یعنی ایستگاه‌های ۱۳ (قونقا) و ۱۴ (گازران) نیز با سرعت تمام در حال انجام است تا طبق وعده داده شده تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری کامل و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.