۸ دستگاه ماینر قاچاق در مراغه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: ۸ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش دو میلیارد و یکصد میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، سرهنگ فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در سه نقطه مختلف شهر ستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران آگاهی پس از هماهنگی‌های لازم قضائی با همکاری عوامل اداره برق در ۳ عملیات جداگانه در بازرسی از محل‌های شناسایی شده تعداد ۸ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را دو میلیارد و یکصد میلیون ریال اعلام کرده اند؛ بیان داشت: در این راستا سه نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله مربوطه به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر، نیاز به مصرف برق زیادی دارد و فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود.

وی از شهروندان خواست برای کمک به اقتصاد و امنیت کشور خصوصاً پیشگیری از اختلال در شبکه برق رسانی، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.