برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

مراسم گرامیداشت یاد شهدای حرم حضرت احمد ابن موسی (ع) در مسجد سالار شهیدان تبریز برگزار شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، محمد حسین صفار هرندی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم گفت: تروریست‌های داعشی با انتوهم و حماقتی که دارندفکر می‌کنند با اعمال تروریستی و گرفتن جان انسان‌های بی گناه بهشت را در اغوش گرفته انددر حالی که سخت در اشتباه اند.

وی ادامه داد: این تروریست‌های تکفیری جلوی چشم بچه‌های چند ساله توحش را به نمایش گذاشته و معرکه براهانداختند و مسئولیت کارشان را برعهده گرفتند در صورتی که معاندین و دشمنان انقلاب می‌گفتندکار خود نظام است.

وی بیان کرد: در کشور ما مزدوران پول می‌گیرند و علیه ملت خودشان می‌جنگند و ما با این فضا مواجههستیم، وقتی این شرارت‌ها ادامه پیدا می‌کنند عده‌ای می‌گویند جمهوری اسلامی چرا توان جمع کردن این‌ها راندارد و دراین بین یک شبهه ایجاد می‌شود است و پاسخ اینکه بنا نیست ما هم مانند کشور‌های غربی سرکوب کرده وبکشیم حتی در مورد کسانی که شرارت‌های ان‌ها به جای باریک رسیده است.

عضور مجمع تشخیص مصلحت نظام مدل آموزش‌ها اغتشاشات آشوبگران و برهم زنندگان نظم و امنیت را اسراییلیدانست و گفت:اشوبگران به قصد کشت با نیرو‌ها و مردم عمل کنند، در تمام این مدت یکی از اشوبگران کشته نشد و اینچیز عجیبی است در حالی که از نیرو‌های مدافع امنیت تهران تا امروز هفت نفربه شهادت رسیدند.

او اشاره کرد: امروز اشوبگران دچار توهم شده اند، حتی نیرو‌های مدافع امنیت از زدن یک باتوم هم خودداری می‌کنند وصحنه را با عدم خشونت و خشم اداره می‌کنند.

اوبا تاکید اینکه کجای دنیا پلیس خطاب به آشوبگر می‌گوید من حافظ نوامیس مردم و شما هستم پس فحش ندهید گفت: در فتنه ۸۸ دلیل اینکه اغتشاشات اینقدر طولانی شد، چون با اغتشاشگران مماشات میشد، درست است خسارت‌هایی دیدیم، اما اخرش از ان همه جمعیت اینقدر کاسته شد که نهایت به سه هزار نفر رسیدند و به لطف خدا این نگاه مصلحانه در کشور ما حاکم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.