شهردار تبریز خبر داد: پیگیری و ارائه گزارش ملاقات با شهروندان در ۷ ماه گذشته

عصرآزادی آنلاین:

در راستای جلب رضایت شهروندان و مسئولیت‌پذیری هرچه بیشتر مناطق و مجموعه شهرداری، دستورات صادره در ملاقات‌های مردمی شهردار تبریز پیگیری و ارزیابی می‌شود.

عصرآزادی آنلاین – سید سعید پیمان؛ شهردار تبریز در دستوری ویژه به مناطق دهگانه و مجموعه شهرداری و حوزه شهردار، خواستار بررسی، پیگیری و ارزیابی آماری دستورات و ارجاعات مربوط به ملاقات‌های مردمی در هفت ماه گذشته در راستای اطلاع از روند حل مشکلات شهروندان شد.
یعقوب هوشیار در نشست مدیران شهرداری با تأکید بر این که میزان رضایتمندی شهروندان از مجموعه شهرداری، نسبت مشخص و روشنی با نتایج ملاقات‌های مردمی دارد، خاطرنشان کرد: باید مشخص شود که چند درصد از مشکلات شهروندانی که در ملاقات‌های مردمی شهردار حضور یافته‌اند، منتج به نتیجه و حل مشکل شده و چند درصد از آن‌ها بدون نتیجه باقی مانده است.

وی افزود: بررسی و احصای دلایل احتمالی بی‌نتیجه ماندن مشکلات مردم و نیز تلاش برای رفع گره‌ها و کندی‌های روند رسیدگی به این مشکلات، از اهمیت بالایی برخوردار است و شهرداران مناطق و دیگر مدیران شهرداری باید به این موضوع مهم اهتمام داشته باشند.

شهردار تبریز در عین حال گفت: ملاقات‌های مردمی نباید به نشست‌ها و دیدارهای بی‌نتیجه و فرمالیته تبدیل شوند و خروجی این ملاقات‌ها باید در میزان رضایتمندی مردم و کاهش مشکلات آنان مشهود باشد.

وی با بیان اینکه ملاقات مردمی شهردار تبریز در دوره فعلی نمایشی نیست؛ تأکید کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از خطوط قرمز بنده است و مدیران مجموعه شهرداری باید به بهترین شکل اقدام به حل مشکلات و درخواست‌های قانونی شهروندان کنند.

شهردار تبریز همچنین از پیگیری نتیجه دستورات صادره خود به درخواست شهروندان در ملاقات‌های مردمی اشاره کرده و گفت:اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل تا چند روز آینده نتیجه نهایی دستورات صادره خطاب به مدیران شهرداری در رابطه با حل مشکلات مردمی را گزارش خواهد کرد.

گفتنی است یعقوب هوشیار، شهردار تبریز روزهای دوشنبه هر هفته با شهروندان دیدار کرده و تاکنون ۲۳ جلسه ملاقات مردمی برگزار و چندین نوبت در میز خدمت نماز جمعه حضور یافته است و علاوه بر آن هر هفته در قرار خدمت مناطق میزبان شهروندان یک منطقه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.