تشییع و تدفین پیکر مادر ۲ شهید دوران دفاع مقدس در آذرشهر

پیکر مادر شهیدان صمد و حبیب باقری از شهدای هشت سال دفاع مقدس در آذرشهر تشییع و تدفین شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مرحومه فاطمه سلطان بیگ بابایی ستوباد در سن ۹۲ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

آقای صمد باقری متولد هفتم آذر ۱۳۳۸ در آذرشهر به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و ۱۲ فروردین ۱۳۶۲ در دزفول مجروح شد و سوم آذر ۱۳۸۰ در زادگاهش بر اثر عوارض ناشی از جانبازی به شهادت رسید.

آقای حبیب باقری هم متولد نهم خرداد ۱۳۴۴ در آذرشهر که به عنوان بسیجی در جبهه حاضر شد در ۲۵ اسفند ۱۳۶۶ در ماووت توسط نیرو‌های بعث عراق بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل شد.

پیکر‌های مطهر این دو شهید در گلزار شهدای آذرشهر به خاک سپرده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان باقری در آذرشهر پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است: درگذشت حاجیه خانم فاطمه‌سلطان بیگ‌بابایی مادر بزرگوار شهیدان والامقام حبیب و صمد باقری حسنلویی موجب تألم و تأثر خاطر شد.

این اسوه صبر و فداکاری با تأسی به اهل بیت عصمت و طهارت، پاره‌های تن خود را در راه عزت، سرافرازی و اقتدار میهن اسلامی تقدیم کرد و در دفتر درخشان حماسه و ایثار این سرزمین، نامی نیک از خود بر جا گذاشت.

اینجانبان درگذشت این مادر مؤمنه را به مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی و شهرستان آذرشهر بویژه خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند برای آن مرحومه علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.