اتحاد و تک صدایی حافظ انقلاب است

دبیر همایش گام دوم انقلاب در تبریز عنوان کرد؛

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی: همایش “همیاری نهادهای انقلابی، نخبگان مردم و دولت سیزدهم در گام دوم انقلاب” روز ۱۴ آذر ماه سال جاری – در آستانه روز دانشجو – با حضور رئیس قوه قضاییه و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل دانشگاه آزاد تبریز برگزار می شود.
دبیر این همایش در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی آذربایجان شرقی گفت: مرحله دوم این همایش با مشارکت ۶۵۰۰ استاد دانشگاه های تبریز و استان، حوزه علمیه و سازمان ها در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد تا اصل اتحاد در بین نهادها و همیاری بین آنها تشکیل شده و با هدف واحد، انقلاب اسلامی بتواند به تک صدایی نائل گردد.

“محسن درخشانی” افزود: مرحله اول این همایش در سطح مدیران ارشد آذربایجان شرقی بهمن ماه سال گذشته برگزار گردید و مرحله سوم نیز در سطح عموم مردم و سخنرانی رئیس قوه مجریه در بهار سال آینده برگزار می شود.

وی، برگزاری اینگونه همایش ها در تعامل مؤثر بین نخبگان دانشگاهی، دولت انقلابی و عموم مردم جهت حل مشکلات جامعه را موثر دانست و اضافه کرد: مقالات این همایش ها به صورت کتاب در اختیار عموم علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

درخشانی محورهای همایش را نحوه همیاری دولت، نهادهای انقلابی و نخبگان مردم در گام دوم انقلاب و فرصت ها و چالش های استان نام برد و یادآور شد: شرکت کنندگان در همایش باید مقالات خود را تا آخر آبان ماه به سامانه دانشگاه آزاد ارسال دارند تا طی دو هفته، مورد ارزیابی داوران قرار گیرد.

دبیرکل این همایش، نخبگان ملت را شامل حوزه علمیه، دانشگاه، نمایندگان مجلس، بنیاد نخبگان، پارک علم و فناوری، کانون وکلا و جهاد دانشگاه نام برد و گفت: نهادهای انقلاب هم شامل بیت رهبری، سپاه، ارتش، فراجا، تبلیغات اسلامی، دادگستری، صدا و سیما، اوقاف، بنیاد مسکن، مستضعفان و شهید و نهادهای دولتی نیز شامل استانداری، فرمانداری، ارشاداسلامی، مدیریت و برنامه ریزی، اداره اطلاعات و شهرداری می باشد.
در جلسه هماهنگی “همایش همیاری نخبگان مردم، نهادهای انقلابی و دولت سیزدهم در گام دوم انقلاب” که در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار گردید رئیس پلیس فتا استان به عنوان دبیر علمی همایش، فرماندار، نمایندگان دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی مرتبط و اصحاب رسانه حضور داشتند.

شایان ذکر است در همایش اول “همیاری نهادهای انقلابی، دولت سیزدهم و نخبگان ملت” که بهمن ماه سال ۱۴۰۰ در تالار مصلی اعظم تبریز برگزار گردید مقالات رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی، شهردار تبریز و مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان عناوین برگزیده اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.