سه نفر در ارتباط با فوت دختر تبریزی دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی اعلام کرد که به دنبال حادثه فوت آیلار حقی، دختر جوان تبریزی به علت سقوط در محل گودبرداری جنب برج شهران تبریز، تاکنون سه نفر از مرتبطان این حادثه شناسایی و دستگیر شده اند.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، سرهنگ ابراهیم محمودی امروز جمعه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با بررسی مدارک و شواهد و مستندهای محل حادثه، مشخص شده که متوفی از یک دستگاه خودرو سواری در جلوی پارکینگ ساختمان پیاده شده و پس از دقایقی حادثه برای وی رخ داده است.

وی افزود: تحقیقات پلیسی در حال انجام است و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به موج سواری رسانه‌های معاند در خصوص موضوع های اخیر کشور و بهره برداری معاندان از حوادث روزمره برای تشویش و فریب افکار عمومی، مردم عزیز به اخبار رسانه‌های ضد انقلاب توجه نکرده و اخبار را از رسانه‌های موثق دنبال کنند.

آیلار حقی دانشجوی دانشگاه آزاد تبریز بوده که ۲ شب قبل از یک ساختمان نیمه‌ساز در تبریز سقوط می‌کند که منجر به فوت وی می‌شود.

تحقیقات درباره علت مرگ این دانشجوی تبریزی ادامه دارد و در این خصوص نیز تاکنون یکی از دوستان او به نام سینا و ۲ نفر از مرتبطان وی برای تحقیقات تکمیلی دستگیر شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.