بازگشت قطر به تنظیمات کارخانه 

تیم قطر اولین میزبان مغلوب در بازی‌های افتتاحیه جام جهانی لقب گرفت.
عصرآزادی آنلاین/فرهاد فرهادپور: بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال با دیدار قطر با اکوادور رسما آغاز شد.
دومین جامی که آسیایی ها میزبان بودند همراه بود با دومین حضور یک تیم آسیایی در دیدار افتتاحیه. اما دست بر قضا قطر هم مانند عربستان از دیدار افتتاحیه امتیازی نبرده و مغلوب شد. این شکست اولین باخت تیم میزبان در دیدارهای افتتاحیه هم بود.
اکوادور خیلی زود با اشتباه دروازه بان قطر به گل دست یافت، اما در بازبینی داوران گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.
در دقیقه 15 تیم اکوادور با خطای دروازه بان تیم قطر به پنالتی دست یافت که والنسیا مهاجم تیم اکوادور خیلی راحت و برخلاف حرکت سعد توپ را وارد دروازه تیم میزبان کرد.
در سکوت ورزشگاه و در دقیقه 31 والنسیا برای بار دوم از غفلت مدافعان تیم قطر نهایت استفاده را کرده و گل دوم تیم اکوادور را به ثمر رساند.
اولین فرصت جدی قطر در آخرین دقیقه وقت های تلف شده بود که ضربه سر مهاجم قطری با اختلاف اندک بیرون رفت.
نیمه دوم بازی گلی در برنداشت اما هم قطر و هم اکوادور فرصت گلزنی مسلم را داشتند که در نهایت بازی با همان دو گل نیمه نخست به سود تیم اکوادور خاتمه یافت.
در این دیدار قطر بسیار ضعیف بازی کرده و هیچ نشانی از قطر جام ملت های آسیا نداشت. بازیکنان قطر که سال‌ها در آکادمی اسپایر قطر زیر نظر مربی اسپانیایی خود رشد و پرورش یافته بودند، در این بازی حرفی برای گفتن نداشتند. هیچ نشانی از حرکت‌های تیمی‌ و کارهای ترکیبی در این تیم به چشم نمی‌خورد. حتی ستاره‌های این تیم چون اکرم عفیف و حسن الهیدوس هیچ نشانی از آمادگی خود در جام ملت‌ها را نشان ندادند. شاید استرس بازی افتتاحیه سبب شده بود که شاگردان سانچز کمتر از انتظار ظاهر شوند. بازی امروز قطر دقیقا یادآور تیمی قبل از جام ملت های آسیا بود.
  با همین باخت تیم قطر شانسش برای صعود کاهش یافت مگر برابر تیم های هلند و سنگال شگفتی ساز شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.