محیط شعبه را برای مشتریان، مفرح، صمیمی و خاطره انگیز کنید

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، در همایش بررسی عملکرد مناطق و حوزه ها بیان داشت:

عصرآزادی آنلاین/ سرویس بانک و بیمه:

جلسه بررسی عملکرد مناطق و حوزه ها، در سه ماهه دوم سال با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، معاونین و مشاورین مدیرعامل، مدیران ادارات و روسای مناطق و حوزه ها، در ساختمان مرکزی موسسه برگزار شد.

عصرآزادی آنلاین – فروغ پیمان؛ جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل ضمن بیان حدیثی از امام صادق(ع) در خصوص کسب دانش و تفکر در انجام هر اقدام گفت: بهره دین خرد و بهترین ذخیره، حسنات و کارهای نیک است، انجام این گونه کارها برای آینده و عاقبت بخیری مهم می باشد.

جوادی در خصوص ایجاد یک شغل پایدار تصریح کرد: در اسلام، ثواب وام دادن، بیشتر از صدقه است. بنابراین سعی کنید روند اعطای تسهیلات را به سمت واحدهای تولیدی و کارآفرینی هدایت کنید، تا مردم بتوانند در خصوص ایجاد و توسعه واحدهای خود دغدغه ای نداشته باشند.

مدیرعامل موسسه در ادامه بیان داشت: عملکرد حوزه ها و شعب در سه ماهه دوم خوب بوده است، ولی تا پایان سال زمان مناسبی داریم. پس ضروریست با سختکوشی و جدیت، برنامه ها و اهداف تعیین شده تا پایان سال را محقق نمایید.

وی با اشاره به رقابت در بین بانکها گفت: همه بانکها، سرمایه های کشور عزیزمان هستند و ضمن احترام به تمامی بانک ها، با آنها رقابت سالم داریم و برای الگو شدن موسسه در جذب منابع و تخصیص منابع و کسب رتبه های برتر در سیستم بانکی می بایست تکریم به ارباب رجوع که ولی نعمت ما هستند، خدمات بانکی را در اسرع وقت و سریع ارائه نمایید و برای آنها مشاوری مطمئن باشید.

وی اضافه کرد: در راستای تقویت اعتماد و تعامل با مشتریان، کوشا باشید و نگاه ویژه به بازاریابی و افزایش سهم بازار داشته باشید. مردم به دنبال کرامت، احترام و برخورد خوب می باشند لذا محیط شعبه را محیطی صمیمی، مفرح و برای مشتریان خاطره انگیز کنید.

مدیرعامل، ضمن تاکید بر آموزش کارکنان بیان داشت: دنیای کنونی دنیای انفجار اطلاعات است و این امر مسئولیت مدیریت آموزش را سنگین تر می کند و برای برنامه ریزی مدون در همه امور اعم از بانکداری، بازاریابی، تکریم ارباب رجوع اقدام کنید و سطح دانش همکاران را ارتقا دهید.

در ادامه جلسه مروجی، ضمن تاکید بر جذب منابع گفت: جذب منابع، توان تسهیلات دهی به مشتریان را افزایش می‌دهد. در این خصوص همکاران تجربیات خود را به دیگران انتقال دهند.

قائم مقام موسسه بیان داشت: در ارائه تسهیلات، بهداشت اعتباری را رعایت نمایید و قانون را مدنظر قرار دهید تا تسهیلات ارائه شده به مطالبات نیانجامد.

حیدرزاده، عضو هیئت مدیره موسسه نیز در این جلسه، ضمن تاکید بر رعایت مقررات و بخشنامه ها تصریح کرد: تسریع در ارائه خدمات باعث نشود که مقررات و قوانین را مدنظر قرار ندهید.

وی گفت: روزانه روند منابع و مصارف را نظارت کنید تا مشکلی برای اعطای تسهیلات به مشتریان پیش نیاید.

در ادامه، عملکرد مناطق و حوزه ها مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای بهبود روند فعالیت آنها برای تحقق اهداف برنامه ریزی شده ارایه گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.