شگفتی بزرگ را عربستان رقم زد/ شکست سنگین دیگر نماینده آسیا در شب کامبک‌ مدافع عنوان قهرمانی

روز سوم جام جهانی 2024 قطر با برگزاری 4 مسابقه ادامه یافت که در اولین شگفتی جام، تیم عربستان برابر آرژانتین به برتری دست یافت.

عصرآزادی آنلاین/فرهاد فرهادپور: مسابقات جام جهانی 2024 قطر روز گذشته در دو گروه سوم و چهارم ادامه یافت. در اولین بازی عربستان به مصاف آرژانتین رفت. بازی که با برتری نماینده پرقدرت آمریکای جنوبی آغاز شد و مسی با ضربه پنالتی تیمش را پیش انداخت. این تیم در نیمه نخست دو گل دیگر هم به ثمر رساندند که در بازبینی بازی گل ها به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

در نیمه دوم صالح الشهری در دقیقه 48 و سالم الدوساری در دقیقه 53 موفق شدند توپ را وارد دروازه تیم آرژانتین کنند. تلاش مسی و هم تیمی هایش در دقایق طولانی باقیمانده نتیجه ای در برنداشته و آرژانتین در نهایت این بازی را دو بر یک مغلوب عربستان شد تا در آستانه رسیدن به رکورد ایتالیا، بعد از 36 بازی مغلوب شوند. ایتالیایی ها با روبرتو مانچینی در 37 بازی شکستی را نداشته و رکورددار بیشترین بازی بدون باخت در رده ملی هستند.

در دو بازی بعدی روز گذشته توپی از خط دروازه ها نگذشت. ابتدا تونس برابر دانمارک و بعد از آن مکزیک مقابل لهستان بدون گل متوقف شدند.

در آخرین بازی شب گذشته استرالیا ابتدا برابر فرانسه مدافع عنوان قهرمانی پیش افتاد تا جهان در انتظار یک شگفتی دیگر از نمایندگان آسیا شود، اما فرانسوی ها در همان نیمه نخست کامبک کرده و دو گل زدند و در نیمه دوم دو گل دیگر هم به ثمر رساندند تا استرالیا دیگر نماینده آسیا همانند ایران و قطر متحمل شکست سنگینی شوند.
نتایج روز سوم:
آرژانتین 1 – عربستان 2
لهستان صفر – مکزیک صفر
دانمارک صفر – تونس صفر
فرانسه 4 – استرالیا 1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.