درخشش میلاد تبریز بر آسمان بدمینتون کشور

تیم میلاد تبریز در رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور موفق به پیروزی برابر مهمانش شد.

عصرآزادی آنلاین: تیم میلاد تبریز در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه های کشور در آکادمی بین‌المللی بدمینتون تبریز به مصاف نماینده گیلان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر این تیم را شکست داده و در صدر جدول باقی بماند.

بازی اول تک نفره بین رومینا تاجیک از میلاد تبریز و عارفه تیغ نورد از نماینده گیلان برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر کاپیتان تبریزی ها به پایان رسید.

در دیدار دوم تک نفره، یگانه کرمانی از میلاد تبریز به مصاف شفق کاظم پور رفت و موفق شد در سه ست و با نتیجه ۲ بر یک این بازیکن را شکست دهد.
در بازی دو نفره اول، رومینا تاجیک و نسیم صفایی از میلاد تبریز با نتیجه ۲ بر صفر بر شفق کاظم پور و ماهدیس غلامی از نماینده گیلان فائق آمدند.
در دومین دیدار دو نفره، کیانا هاشمی و آیسان زارعی از میلاد تبریز مقابل مریم قنبری و مهسا نوع بشری قرار گرفتند و در نهایت دو بر صفر مغلوب گیلانی ها شدند.
اما در سومین دیدار یک نفره کیانا هاشمی از میلاد تبریز برابر ماهدیس غلامی از نماینده گیلان قرار گرفت و در پایان توانست ۲ بر صفر پیروز میدان شود.
میلاد تبریز با کسب پیروزی در این دیدار همچنان در صدر جدول باقی ماند و هفته آینده برای کسب عنوان قهرمانی در تبریز به مصاف مس شهربابک خواهد رفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.