برگزاری همایش تجلیل از معلمان جهادگر بسیجی آذربایجان شرقی

در همایش هیئت‌های اندیشه ورزی فرهنگیان، از معلمان جهادگر بسیجی آذربایجان شرقی تجلیل شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مدیرکل آموزش و پرورش استان امروز در این همایش که به مناسبت هفته بسیج ترتیب یافت گفت: بسیجیان عنصر اصلی انقلاب در فعالیت‌های علمی و فرهنگی هستند.

علیرضا صیادی خاطرنشان کرد: باب شهادت برای دفاع از ارزش‌های انقلاب باز است و بسیج و انقلاب همانند آب و ماهی است.
وی افزود: بسیجی بعنوان عنصر اصلی انقلاب در همه عرصه‌های علمی و فرهنگی فعال است و برای سیستم تعلیم و تربیت افتخار بزرگی است.
او با تاکید بر اینکه لازم است بسیج برای جلوگیری از دخالت‌های آشکار و پنهان برای اجرای منویات مقام معظم رهبری تلاش کند افزود: به عنوان خادمین دستگاه تعلیم و تربیت همه ظرفیت‌ها را برای عملی شدن اهداف هیئت‌های اندیشه ورز بکار خواهیم گرفت.
فرمانده سپاه عاشورا هم در این همایش گفت: فرهنگیان بسیجی والاترین تاثیر را در شکل گیری تربیت دینی و علمی دانش آموزان دارند.
سردار اصغر عباسقلی‌زاده بر نقش معلمان در هدایت دانش آموزان تاکید کرد و افزود: دشمن در این برهه از طریق فضای مجازی بدنبال متشنج کردن ذهن جوانان است این در حالی است که ما دست برتر را در واقعیت داریم و معلمان در آگاهسازی نقش مهمی دارند.
هیئت‌های اندیشه ورز فرهنگیان متشکل از نخبگان فرهنگی دستگاه آموزش و پرورش در اتاق فکر به منظور اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.