پاکبانان امین شهرها هستند

افتخاری دیگر از پاکبانان تبریز رقم خورد؛

عصرآزادی/ شهرام صادق زاده: سرکارگر امانتدار و باشرف خدمات شهری منطقه ۳ تبریز کیف حاوی مدارک شناسایی و چک حامل به مبلغ ۹۰ میلیون تومانی را تحویل صاحبش نمود.
سرکارگر شیفت شب “مختار اشرفی” از نیروهای خدمات شهری منطقه ۳ تبریز پس از پیدا کردن یک کیف حاوی مدارک فردی، سند خودرو و چک بانکی به نام حمید فتحی، آنها را به صاحبش بازگرداند.
نماینده کل کارگران تنظیف شهرداری تبریز درباره این موضوع به “عصرآزادی” گفت: ساعت ۶ صبح در منطقه یکه دکان به طرف بلوار منجم و در مقابل فروشگاه آلومینیوم شاهین به خاطر قطع و  وصل برق، کرکره معازه باز مانده بود.
غلامعلی صفری افزود: پاکبان حسن اسدالهی در حین انجام کار متوجه باز بودن کرکره می شود و بلافاصله به نزدیکترین همکار خود ابوالفضل شکرزاده اطلاع داده و هر دو، ساعاتی را مقابل مغازه توقف می کنند تا مبادا مغازه دست سارقان بیفتد.
وی اضافه کرد: پاکبانان در ابتدا احتمال سرقت از مغازه را می دادند اما پس از تماس تلفنی دو پاکبان پاکدست و امین با صاحب مغازه، مشخص می شود که کرکره به دلیل قطع و وصل برق شهری گشوده شده است.
صفری در پایان از تلاش و خدمت صمیمانه و صادقانه هر دو پاکبان دلاور و پاکدست خدمات شهری منطقه ۴ حوزه یک حسن اسدالهی و ابوالفضل شکرزاده تقدیر و تشکر نمود و یادآور شد: مسئولان باید قدر اینگونه پاکبانان زحمتکش و صادق را بدانند و در راستای حل مشکلات صنفی و تبدیل وضعیت آنها گام های عملی را بردارند!
شایان ذکر است مدارک مفقودی در حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۳ تبریز تحویل صاحب مدارک گردید و سرکارگر ۴۳ ساله منطقه ۳ تبریز مورد تقدیر قرار گرفت که علیرغم مشکلات شدید خانوادگی و داشتن یک فرزند هموفیلی و اجاره نشینی در کندرود همچنان با عزت نفس زندگی می کند!
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.