با دستور شهردار تبریز؛ لاین کناری روگذر رسالت بازگشایی می شود

عصرآزادی آنلاین:

شهردار تبریز از پروژه های ساختمان اداری منطقه ۵، پل ولایت، روگذرهای رسالت و میدان شهید فهمیده بازدید و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در آنها قرار گرفت.

عصرآزادی آنلاین – سید سعید پیمان؛ یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه های منطقه ۵ بر لزوم اجرای فعالیت های عمرانی بر اساس جدول زمانبندی شده و تحویل آن طبق روزشمار تاکید کرد.
وی با اشاره به طولانی شدن برخی پروژه های عمرانی گفت: بهره برداری از پروژه های نیمه تمام، اولویت مدیریت شهری است تا ضمن رفع گرفتاری های ترافیکی، موجبات جلب رضایت هرچه بیشتر شهروندان فراهم گردد.

هوشیار در ادامه با اشاره به اتمام ابنیه و آغاز نصب عرشه روگذر رسالت دستور داد تا لاین مجاور این پروژه در مسیر جاده سنتو سریعا بازگشایی شده و مشکلات ناشی از راهبندان و ترافیک شدید برای شهروندان رفع گردد.

در این بازدید همچنین بر مدیریت پرداخت مطالبات پیمانکاران به منظور جلوگیری از تاخیر در روند اجرای پروژه ها تاکید شد.

پروژه تقاطع غیرهمسطح رسالت در امتداد جاده سنتو – رسالت احداث می‌شود که این پروژه به طول ۴۲۰ متر و عرض ۱۲ متر و مساحت پنج هزار متر مربع در حال ساخت بوده و زمان بهره‌برداری طبق روز شمار نصب شده، ۲۲ بهمن سال جاری اعلام شده است.

گفتنی است روگذرهای رسالت و ضلع جنوبی میدان شهید فهمیده در مرحله عرشه گذاری قرار داشته و با بهره برداری از آن، گره ترافیکی جاده سنتو و میدان شهید فهمیده رفع خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.