‌ثبت بیش از ۲۵۲ میلیون تردد خودرو در جاده‌های آذربایجان‌شرقی

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو در محور‌های استان خبر داد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، بلوکی از ثبت تردد تعداد ۲۵۲ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۸۹۵ خودرو طی هشت ماهه نخست امسال در محور‌های استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با ثبت حدود ۱۷۴ میلیون تردد ۲۵ درصد افزایش داشت.

وی گفت: باتوجه به اطلاعات به دست آمده از ۹۸ دستگاه ترددشمار آنلاین (برخط) از کل تردد ثبت شده ۱۳ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۷ درصدمربوط به وسایل نقلیه سبک بود.

وی افزود: براساس این داده‌ها در این مدت به طور میانگین ۹ درصد خودرو‌ها سرعت غیرمجاز داشته و ۲۳ درصد خودرو‌ها فاصله غیرمجاز داشتند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی ادامه داد: متوسط تردد روزانه در محور‌های مختلف استان در این بازه زمانی یک میلیون و ۶۳ هزار تردد بود.

وی پرترددترین محور‌های استان در این بازه زمانی را محور‌های رفت و برگشت تبریز- ایلخچی، کنارگذر جنوبی شهیدکسایی، تبریز- صوفیان و آذرشهر- ایلخچی اعلام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.