ممقان میزبان کیک بوکسینیگ جام فجر 

مسابقات قهرمانی استان آذربایجان‌شرقی در رشته کیک بوکسینگ جام فجر در تمامی رده‌های سنی در شهرستان ممقان برگزار می‌شود.
عصرآزادی آنلاین: یوسف جاویدان رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان آذربایجان‌شرقی، در یک سفر یک روزه به ممقان با شهردار‌، اعضای شورای اسلامی شهر‌، رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان‌، قهرمانان و ورزشکاران‌، سرمایه گذاران و صاحبان صنایع در شهرک شهیدسلیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.
جاویدان در این سفر از امکانات ورزشی شهرستان ممقان، جهت میزبانی مسابقات قهرمانی استان آذربایجان‌شرقی در رشته کیک بوکسینگ و در تمامی رده‌های سنی که قرار است، ۱۲ و۱۳ بهمن به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با عنوان جام فجر برگزار شود، نیز بازدید کرد.
شهردار و اعضای ‌شورای اسلامی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی ریاست هیات رزمی استان که برای اولین بار یک مسئول هیات رزمی استان به این شهر سفر کرده و از نزدیک با مسئولین شهر، ورزش و ورزشکاران این شهر دیدار داشته اند تقدیر و تشکر نمودند.
دکتر جاویدان با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان روزهای خوبی را برای ورزش‌های رزمی ممقان با حمایت مسئولین شهرستانی و جامعه رزمی پیش بینی نمود و اعطای میزبانی مسابقات قهرمانی استان به شهرستان‌ها را بخشی از سیاست های کلان هیات رزمی استان در راستای حمایت از ورزش رزمی شهرستان‌ها مخصوصا شهرهای کوچک برای رشد و رونق ورزش رزمی بیان نمودند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.