شکست تراکتور در قائم شهر

عصر آزادی آنلاین/ سرویس ورزشی:
تیم فوتبال نساجی مازندران در دیدار خانگی مقابل تراکتور با حساب دو بر صفر پیروز شد.
عصر آزادی آنلاین؛ روز شنبه از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر میزبان تراکتور بود و سه امتیاز را از آن خود کرد.
این بازی در حالی آغاز شد که زمین چمن ورزشگاه وطنی وضعیت بسیار بدی داشت. این ورزشگاه چندین ماه برای تعمیرات و همچنین تعویض زمین چمن تعطیل بود.
“عباس راکی” قضاوت این دیدار را با کمک‌های “مرتضی یوسف‌شهریاری” و “علیرضا طاهرخانی” برعهده داشت.
در دقیقه ۳۲ هجوم بازیکنان میزبان موجب شد تا توپ در پشت محوطه جریمه به “رضا جعفری” رسیده و او نیز با یک ضربه فنی و تماشایی دروازه تراکتور را گشود.
سه دقیقه پس از آن، ارسال “ایوب کلانتری” با اشتباه “محمدرضا اخباری” همراه شد و توپ به “علیرضا ابراهیمی” برخورد کرد و وارد دروازه تراکتور شد.
در نیمه دوم بازهم این نساجی بود که در ضد حملات، موقعیت‌های بسیار خوبی داشت که با بی‌دقتی مهاجمانش از دست رفت.
همچنین “علیرضا حقیقی” دروازه‌بان نساجی هم در چند نوبت با واکنش‌های خود، حملات تراکتور را دفع کرد.
تیم تحت هدایت “حمید مطهری” با این پیروزی به امتیاز ۱۹ رسید و تا رتبه هفتم بالا آمد و تراکتور هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر به جایگاه هشتم نزول کرد تا با سرمربی جدید خود (خمس) هم مدعی نباشد.
ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، حامد شیری، سیدعلیرضا ابراهیمی، علی شجاعی، سیداحمد موسوی، اکبر صادقی، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری، صابر حردانی، رضا جعفری و کریم اسلامی
ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سیدمحمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی، صفا هادی، گوستاوو، محمد قنبری، محمدرضا عباسی و محمد عباس‌زا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.