راه‌های آذربایجان‌شرقی به علت بارش برف لغزنده است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی وضعیت راه‌های استان را برفی اعلام کرد و افزود: راه‌های اصلی و فرعی استان باز ولی لغزنده است.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، سرهنگ کریمی نژاد اظهار داشت: در پی بارش برف که از دیشب آغاز شده است کلیه محور‌های استان آذربایجان شرقی لغزنده و رعایت احتیاط بیشتر توسط رانندگان و استفاده از زنجیر چرخ ضروری است.

وی افزود: در حال حاضر در تمامی محور‌های مواصلاتی استان بارش برف گزارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه کلیه محور‌های مواصلاتی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد، تصریح کرد: لغزندگی جاده‌ها موجب می‌شود عبور و مرور در جاده‌های استان به کندی صورت گیرد که رعایت فاصله طولی بیشتر خودرو‌ها در شرایط بارندگی از ملزوماتی است که برای پیشگیری از حوادث رانندگی باید رعایت شود.

سرهنگ کریمی نژاد اضافه کرد: رانندگان برای تردد باید از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو خود مطمئن و به همراه خود پوشاک گرم، زنجیر چرخ و مقداری خوراکی داشته باشند و حتی‌الامکان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده‌ها یکی از عوامل مهم واژگونی و تصادفات رانندگی است و رانندگان برای پیشگیری از حوادث ناگوار ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهانی پرهیز کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.