برخورد سواری با آمبولانس ۹ کشته بر جای گذاشت

برخورد یک دستگاه آمبولانس با یک دستگاه سواری در مسیر آذرشهر – عجب شیر، تعداد ۹ نفر مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی علت این حادثه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه را تغییر جهت ناگهانی خودروی آمبولانس اعلام و اضافه کرد: در شرایط آب و هوایی زمستانی و وجود برف و کولاک در محواهی مواصلاتی، رانندگان وسائط نقلیه باید ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگواری در جاده ها نباشیم.

سرهنگ رضا کریمی نژاد افزود: صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور آذرشهر – عجب شیر، بلافاصله ماموران پلیس راه و نیروی انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی توضیح داد: در پی برخورد آمبولانس پادگان ارتش در مراغه با خودروی سواری روآ ، سه نفر از سرنشینان سواری پژو و ۶ نفر از سرنشینان خودروی آمبولانس مصدوم شدند که با حضور اورژانس تعداد پنج نفر از مصدومان که مصدومیت شان سطحی بود، در محل حادثه مداوا شدند.

کریمی نژاد ادامه داد: تعداد چهار نفر از مصدومان نیز به دلیل شدت جراحات به مراکز درمانی منتقل شدند.

به دنبال بارش برف و کولاک در شهرها و مناطق مختلف آذربایجان شرقی و نیز برودت هوا ، اغلب جاده های مواصلاتی این استان لغزنده بوده و خطر بروز حوادث رانندگی در آنها وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.