از شروع روسی تا پایان لالیگایی/ روند رو به رشد تیم تراکتور

تیم تراکتور در نیم فصل اول روند رو به رشدی داشت.
عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: تیم فوتبال تراکتور با 22 امتیاز و قرار گرفتن در رده ششم جدول به کار خود در نیم فصل اول پایان داد.
تراکتوری ها لیگ را با شکست مقابل گل گهر سیرجان آغاز کردند. تساوی در تبریز برابر ذوب آهن، شکست مقابل فولاد در اهواز و تساوی خانگی در مصاف با هوادار بدترین شروع در لیگ برتر با بردیف بود.
3 پیروزی متوالی تراکتور برابر آلومینیوم اراک، نفت آبادان و پرسپولیس تهران این تیم را از رده پانزدهم تا رده پنجم جدول بالا کشاند.
در 3 بازی بعدی تراکتور به سختی برابر نفت مسجد سلیمان در تبریز به برتری رسید و در خارج از خانه مغلوب مس رفسنجان و سپاهان اصفهان شد.
تراکتور با تساوی خانگی یک بر یک برابر ملوان به تعطیلات بابت برگزاری جام جهانی رفت و این عملا پایان کار بردیف با 15 امتیاز در 11 بازی بود.
سرخپوشان بعد از بردیف، با خمز اسپانیایی به توافق رسیده و این مربی با برتری یک بر صفر مقابل پیکان کارش را شروع و تساوی برابر مس کرمان در تبریز و شکست در قائم شهر حاصل کارش در دو بازی بعدی بود. اما در هفته پایانی دور رفت تراکتور و خمز دست به کار بزرگی زده و با نتیجه دو بر صفر مقابل استقلال به پیروزی رسیدند تا تراکتور با 22 امتیاز در رده ششم به نیم فصل رسد. هر چند فاصله تراکتور با صدر جدول 10 امتیاز است، اما با تیم دوم جدول تنها 5 امتیاز فاصله دارد.
نتایج تیم تراکتور در نیم فصل اول:
هفته اول: گل گهر سیرجان 2 – تراکتور 1
هفته دوم: تراکتور 1 – ذوب آهن اصفهان 1
هفته سوم: فولاد خوزستان 3 – تراکتور 2
هفته چهارم: تراکتور صفر – هوادار صفر
هفته پنجم: آلومینیوم اراک صفر – تراکتور 2
هفته ششم: تراکتور 1 – نفت آبادان صفر
هفته هفتم: پرسپولیس صفر – تراکتور 1
هفته هشتم: مس رفسنجان 1 – تراکتور صفر
هفته نهم: تراکتور 3 – نفت مسجد سلیمان 2
هفته دهم: سپاهان 4 – تراکتور 2
هفته یازدهم: تراکتور 1 – ملوان 1
هفته دوازدهم: پیکان صفر – تراکتور 1
هفته سیزدهم: تراکتور صفر – مس کرمان صفر
هفته چهاردهم: نساجی 2 – تراکتور صفر
هفته پانزدهم: تراکتور 2 – استقلال صفر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.