ممنوع بودن پذیرایی در مساجد اهر

فرماندار شهرستان اهر گفت: برای جلوگیری از شیوع زیر سویه جدید بیماری کرونا هرگونه پذیرایی ناهار  یا شام، توزیع چایی و پذیرایی در مساجد بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا ممنوع است.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، ابوالفضل غنی زاده، چهارشنبه 21 دیماه، در جمع مسئولان شهرستان اهر، افزود: متاسفانه با شناسایی چندین مورد بیمار کرونایی در استان آذربایجان شرقی، باید سیستم بهداشت و درمان و بیمارستان باقرالعلوم اهر برای مقابله با سویه جدید ویروس کرونا در آماده باش کامل باشند.

وی از علائم سویه جدید کرونا را سرفه و علائمی شبیه سرماخوردگی با قدرت سرایت بالا برشمرد و گفت: تزریق دُز چهارم واکسن (دُز یادآوری) کرونا برای جلوگیری از شیوع مجدد و کاهش تلفات جانی احتمالی بسیار ضروری است.

غنی زاده ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت کرونایی شهرستان اهر به رنگ آبی است، باید برای مقابله با شیوع دوباره بیماری کرونا همگان دستورالعمل های بهداشتی و درمانی ستاد مقابله با کرونا را جدی بگیرند.

وی توضیح داد: تاکنون از کل جمعیت شهرستان اهر ۹۳ درصد دُز اول، ۸۲.۹ درصد دُز دوم، ۶۶.۸ درصد دُز سوم و ۶.۵ درصد دُز چهارم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.