کابوس پنالتی برای تراکتور تکمیل شد/ حذف از جام حذفی

تیمی که در لیگ برتر هیچ نفعی از ضربه پنالتی نبرده بود، در جام حذفی هم با دو ضربه پنالتی از ادامه مسابقات بازماند.
عصرآزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور تیم استقلال تهران میزبان تیم تراکتور بود.
در 90 دقیقه بازی دو تیم فرصت های برای گلزنی داشتند، اما هیچ توپی از خط دروازه ها عبور نکرده و بازی به وقت اضافه کشید.
در دقیقه 93 بازی پاس عالی رزاق پور و ضربه دقیق رضا اسدی تیم تراکتور را به گل رساند تا شاگردان خمز از میزبان خود پیش افتند.
در وقت دوم تیم استقلال به دو ضربه پنالتی دست یافت. ابتدا هادی محمدی روز قایدی در محوطه جریمه خطا می‌کند و بار دوم آرش قادری روی قایدی خطا کرد.
ضربه اول در دقیقه 110 را کوین یامگا با وجود تشخیص خوب اخباری گل کرد، اما ضربه دوم پنالتی که در آخرین دقیقه بازی به دست آمد حاشیه های زیادی را به همراه داشت. ابتدا اخباری موفق به مهار ضربه شد اما با تصمیم کمک داور مبنی به جلو رفتن اخباری در هنگام ضربه، کوپال ناظمی دستور تکرار پنالتی را داد. کوین یامگا این بار توپ را گل کرد که باز هم داور این ضربه را رد و دستور تکرار ضربه داد.
در ضربه سوم بازیکن تیم استقلال موفق شد توپ را وارد دروازه تیم تراکتور کند. به دلیل اعتراض هادی محمدی بعد از مهار اخباری، داور کارت قرمز را به وی نشان داده و از زمین مسابقه اخراجش می کند.
در دقایق باقیمانده که 6 دقیقه تلف شده بود، تراکتور موفق به جبران گل عقب افتاده نشده و بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسیده و تراکتور از جام حذفی، حذف شد.
بدین ترتیب تیم تراکتور در حالی برابر استقلال در جام حذفی شکست خورد که هفته پیش در لیگ برتر و در تبریز با 2 گل برابر این تیم به پیروزی رسیده بود.
استقلال
سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی (90- محمد محبی)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی پور (دقیقه ۱۰۵- محمدحسین زواری)، پیمان بابایی (74-مهدی قایدی)، کوین یامگا و ارسلان مطهری (دقیقه ۱۰۵- آرمان رمضانی).
سرمربی: ریکاردو ساپینتو
تراکتور تبریز
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا (۸۳- ابوالفضل رزاق‌پور)، صفا هادی (دقیقه ۱۰۱- کاوه رضایی)، گوستاوو (دقیقه ۱۰۱- مهدی کیانی)، ریکاردو آلوز، محمد قنبری (دقیقه ۱۰۱- سیدمحمد حسینی)، محمدرضا عباسی (۸۳- مهدی هاشم‌نژاد) و رضا اسدی
سرمربی: پاکو خمس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.