نصیرزاده: به اعتقاد خمز ماندن کاوه در تراکتور اتفاق خوبی است

عصر آزادی آنلاین/ سرویس ورزشی: مدیر عامل باشگاه تراکتور گفت: مذاکره مستقیم با بازیکنی که قرارداد دارد، خلاف بوده و باشگاه تنها می‌تواند به صورت رسمی با باشگاه طرف قرارداد بازیکن مذاکره نماید.
هوشنگ نصیرزاده اظهار داشت: مربیان‌ در نیم فصل لیستی به مدیران باشگاه خود می‌دهند که بیشتر بازیکنان در لیست قرارداد داشته و همین برای باشگاه ما هم صادق است و شاید بازیکنانی از تیم تراکتور هم مدنظر سایر باشگاه‌ها باشند اما چون با ما قرارداد دارند، امکان انتقال نباشد.
وی گفت: لیستی که در اختیار ما قرار گرفته است هیچ بازیکنی آزادی نیست؛ حتی یک نفر و باید بگویم نقل و انتقالات زمستانی یک پروسه بسیار سختی است. از طرف دیگر باشگاه نمی‌تواند به صورت مستقیم با بازیکن تحت قرارداد مذاکره کند و این تخلف است.
نصیرزاده گفت: ما در لیست نیم فصل می‌توانیم یک بازیکن خارجی بگیریم و در تلاش هستیم بازیکن خوبی را جذب کنیم. اما در بازیکنان داخلی باید توافق بین دو باشگاه صورت گیرد و در این مورد چند بار با آقای ساکت مدیر عامل سپاهان صحبت داشتم. جالب اینکه وقتی از باشگاهی درخواست بازیکنی می کنیم آنها هم دست روی بازیکنان دیگر ما می گذارند.
وی گفت: به دنبال جذب یک بازیکن خارجی هستیم و داریم کارهایش را انجام می‌دهیم. در مورد کاوه رضایی هم باید بگویم وی اگر مصدوم نبود می‌توانست در تیم ملی در جام جهانی یاری کند. به دلیل مصدومیت مچ پا برای مدتی وی را در اختیار نداشتیم و البته در دو بازی اخیر برای دقایقی در ترکیب تیم قرار گرفته و آقای خمز از تمرینات خوبش خبر داده و مشکلی برای حضورش در نیم فصل دوم در تراکتور وجود ندارد و به گفته خمز، ماندن کاوه در تراکتور اتفاق خوبی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.