خمز: نگران نباشید در تبریز می مانم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: من به عنوان سرمربی تراکتور اینجا حضور دارم و مادامی که تیم زیر نظرم پیشرفت کند، اینجا می‌مانم.

عصرآزادی آنلاین، «پاکو خمز» در حاشیه بازی تدارکاتی امروز -چهارشنبه 28 دی ماه- در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز بازی تدارکاتی با تیم امید باشگاه برگزار کردیم و به نفع هر دو تیم بود. آنان به این باور می‌رسند که می‌توانند با ما رقابت کنند. همچنین بازیکنان تیم امید را زیر نظر می‌گیریم و احتمال دارد در آینده نفراتی از بین آنان به تیم اصلی اضافه کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص عصبانیتش در دقایق پایانی بازی، افزود: موضوع خاصی نبود. من دوست دارم همه چیز به بهترین شکل داخل زمین انجام شود.

خمز در خصوص موضوعات مطرح شده توسط برخی رسانه‌های اسپانیایی مبنی بر پیشنهاد باشگاه خیخون و وجود بند فسخ در قراردادش با تراکتور، گفت: جای نگرانی وجود ندارد. من به عنوان سرمربی تراکتور اینجا حضور دارم و مادامی که تیم زیر نظرم پیشرفت کند، اینجا می‌مانم.

وی در خصوص روند جذب مهاجم خارجی، بیان کرد: هنوز موضوع قطعی در این زمینه وجود ندارد و باشگاه به دنبال جذب بازیکن است. می‌خواهم بازیکنان جدید سریعاً به تیم اضافه شوند؛ چرا که گاهاً بازیکن مصدوم و محروم داریم و نفرات جدید باید جای آنان را پر کنند.

سرمربی تراکتور در خصوص آخرین وضعیت «کاوه رضایی»، توضیح داد: باشگاه و خود کاوه نظر من را در این خصوص می‌دانند.

وی در واکنش به اسامی مطرح شده در خصوص لیست مازاد تیمش، گفت: این موضوع داخلی بوده و هیچ اسمی به رسانه‌ها اعلام نمی‌کنم. اسم بردن از نفرات مختلف، بی احترامی است.

خمز در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر پیشنهاد تراکتور به یکی از بازیکنان پرسپولیس، توضیح داد: من لیستی از بازیکنان مورد نیاز را به باشگاه داده‌ام و نمی‌توانم اسم‌شان را رسانه‌ای کنم. باتوجه به تحت قرارداد بودن بازیکنان مورد نیازمان، تراکتور با باشگاه مبداء مذاکره می‌کند و تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص برعهده آنان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.