تردد خودرو در جاده های آذربایجان شرقی افزایش یافت

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: میزان تردد خودرو در راه‌های مختلف استان طی امسال ۲۲ درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، آقای بلوکی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰۶ میلیون و ۸۱۲ هزار تردد خودرو در راه های استان آذربایجان شرقی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۹۸ دستگاه ترددشمار آنلاین در راه های مختلف استان ثبت شده است، اظهار داشت: از کل تردد ثبت شده ۱۴ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۶ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این بازه زمانی پرترددترین راه های استان مسیر تبریز- ایلخچی با ۱۷ میلیون و ۶۸۶ هزار تردد، کنارگذر جنوبی شهیدکسایی (باسمنج- تبریز) با ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد، محور ایلخچی – تبریز با ۱۶ میلیون و ۸۴ هزار تردد و کنارگذرجنوبی شهیدکسایی(تبریز- باسمنج) با ۱۴ میلیون و ۵۴۶ هزار تردد است.

آقای بلوکی دیگر محورهای پرتردد استان در این بازه زمانی را به ترتیب محور رفت و برگشت صوفیان- تبریز، محور رفت و برگشت آذرشهر-ایلخچی، محوربناب-مراغه و محور ملکان- بناب برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.