شروع طوفانی تراکتور در راه برگشت

شاگردان خمز در دور برگشت شروع طوفانی داشتند.

عصرآزادی آنلاین/فرهاد فرهادپور: تیم تراکتور در دور برگشت لیگ برتر فوتبال کشور با کسب 7 امتیاز در رده دوم جدول دور برگشت قرار گرفته و در مجموع هم در رده پنجم، فاصله خود را تیم صدرنشین به 7 امتیاز کاهش داده است. تراکتوری که لیگ برتر را به شکل ناامید کننده آغاز و در در هفته اول و دوم در رده سیزدهم و در هفته سوم و چهارم در مکان پانزدهم جدول قرار داشت، حالا خود را نه تنها مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند؛ بلکه نیم نگاهی هم به قهرمانی لیگ برتر دارند.
بهترین عملکرد دور برگشت به تیم سپاهان اصفهان اختصاص دارد که هر 3 بازی خود را با پیروزی به اتمام رسانده و با 9 امتیاز به صدر جدول لیگ هم رسیده است.
استقلال تهران و ملوان انزلی هم با دو پیروزی و یک باخت در 3 بازی اخیر خود، در رده سوم جدول دور برگشت قرار دارند.
هوادار تهران و آلومینیوم اراک هم با کسب 5 امتیاز در دور برگشت روند صعودی خود را تداوم بخشیدند. پرسپولیس و پیکان تهران به همراه فولاد خوزستان در دور برگشت به 4 امتیاز دست یافتند. همین عملکرد پرسپولیس سبب شد این تیم هم حاشیه امنیت خود در جدول و هم صدر را از دست دهد.
مس رفسنجان و مس کرمان با عملکرد متفاوت در دور برگشت 3 امتیاز کسب کردند. رفسنجانی‌ها با 3 تساوی و کرمانی‌ها با یک پیروزی و دو شکست.
گل گهر مدعی هم در نیمه دوم لیگ تنها 2 امتیاز کسب کرد تا کم کم از جمع مدعیان بازماند. نفت مسجد سلیمان هم 2 امتیاز کسب کرده که برای فرار از قعر جدول کافی نیست.
نساجی قائم شهر، نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان تیم های یک امتیازی جدول دور برگشت هستند. همین آبادانی‌ها و ذوبی‌ ها را در بحران قرار داده و تداوم این روند می‌تواند به سقوط این تیم های به لیگ یک منجر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.