سهیل احمدی: امیدوارم پنجشنبه روز درخشان مجموعه مس باشد

پشت‌خط زن تیم والیبال مس سونگون گفت: امیدوارم پنجشنبه بچه‌های فوتسال با قهرمانی و ما هم با شکست رازین پلیمر بتوانیم روز درخشان مجموعه مس را رقم بزنیم.
عصرآزادی آنلاین: سهیل احمدی، باریکن تیم والیبال مس سونگون ورزقان درخصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: خدا را شکر تیم در وضعیت خوبی قرار دارد و با بازی‌های خوبی که در طول مرحله گروهی انجام دادیم توانستیم به عنوان تیم دوم راهی مرحله پلی‌آف شویم.
وی ادامه داد: از ۶ ماه پیش که بازی‌های لیگ شروع شد با زحمات و حمایت‌های بی‌قفه مدیریت محترم باشگاه آقای خطیبی و سرمربی محترم آقای بناکار توانستیم واقعا نتایج در خور شأن نام باشگاه بزرگ مس کسب کنیم و اگر بدشانس نبودیم می‌توانستیم به عنوان صدرنشین نیز به مرحله بعدی صعود کنیم.
پشت‌خط زن تیم والیبال مس سونگون با بیان اینکه تیمش به دنبال کسب عنوان قهرمانی است، گفت: در مرحله پلی‌آف واقعا هیچ‌چیزی قابل پیش‌بینی نیست و امکان رقم خوردن هر اتفاقی وجود دارد ولی ما قطعا فقط به صعود به لیگ برتر فکر می‌کنیم و در این راه نیز با «تیم» بودن می‌توانیم از این مرحله سخت عبور کنیم و به قهرمانی دست پیدا کنیم.
وی تاکید کرد: رازین پلیمر از تیم‌های خوب گروه دوم لیگ یک است که نتایجش نشان‌دهنده این موضوع است ولی با تلاش همه بچه‌ها و کادرفنی و حمایت هواداران‌مان که واقعا مایه دلگرمی ما هستند می‌توانیم رازین را شکست داده و گام بلندی برای صعود به مرحله بعدی برداریم.
پشت‌خط زن مسی‌ها درخصوص روز پرکار نارنجی‌پوشان در روز پنجشنبه ابراز داشت: امیدوارم پنجشنبه بچه‌های فوتسال با قهرمانی و ما هم با شکست رازین پلیمر بتوانیم روز درخشان مجموعه مس را رقم بزنیم.
احمدی در پایان نتایج به دست آمده را حمایت‌های مدیرعامل باشگاه عنوان کرد و گفت: جا دارد از زحمات آقای خطیبی و هیات مدیره باشگاه تشکر ویژه‌ای داشته باشم که چه قبل از شروع فصل و چه در کوران مسابقات همه امکاناتی که برای نتیجه‌گیری یک تیم نیاز است را فراهم کردند و در این راه نیز کم و کاستی نبود و می‌توانم اذعان کنم که امکاناتی در حد تیم‌های لیگ‌برتری در اختیار تیم قرار دادند که ان شاء الله با صعود به لیگ‌برتر زحمات‌شان را جبران کنیم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.