مدیر جدید کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان معرفی شد

در مراسمی از خدمات و تلاش‌های چندین ساله محمد هادی‌نیا تقدیر شده و مرتضی شفیعی به عنوان سرپرست جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان معرفی شد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، سرپرست معاونت فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در این مراسم کانون‌ها و مساجد رئیس نمی‌خواهد گفت:مساجد خادم می‌خواهد کسانی که در خدمت مردم باشند امید آفرینی کنند ومشکلاتشان را حل کنند غیر از این ما راه به جایی نخواهیم برد.

مقدم از بسته شدن تفاهم نامه همکاری بین کانون مساجد کشور با فنی و حرفه‌ای خبر داد وگفت:بر این اساس کسانی که عضو کانون فرهنگی و هنری هستند، می‌توانند در دوره‌های فنی حرفه‌ای رایگان شرکت کنند و از امتیازات آن بهره‌مند شوند.

او با بیان اینکه احیای نقش واقعی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حوزه فرهنگ، هنر و اجتماعی از اهداف تعیین شده در اساسنامه ستاد هماهنگی این کانون‌ها است افزود: تربیت نیرو‌های متعهد، انقلابی و کارآمد در حوزه فرهنگ و هنر از دیگر اهداف مدنظر در اساسنامه است که رونق مساجد کادرسازی و پیشگام بودن در حوزه فرهنگ و هنر و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید توسط کانون‌های مساجد با جدیت پیگیری شود.

او گفت:تربیت نیرو‌های انقلابی متعهد و کارآمد باید در برنامه ریزی‌های این ستاد با جدیت پیگیری شود.

بلاغی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم گفت:مسجد به عنوان پایگاه اصلی فرهنگ در دین وتاریخ ما هست و ما اگر امروز در بحث مردمی سازی فرهنگ و الگو‌های موفق کار‌های فرهنگی و مردمی در دهه‌ی ۶۰ صحبت می‌کنیم همه به برکت فعال بودن کانون‌های مساجد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.