هفته حساس برای باشگاه مس سونگون ورزقان

باشگاه مس سونگون هفته حساس و سرنوشت سازی را پیش رو دارد.
عصرآزادی آنلاین: باشگاه مس سونگون ورزقان روز پنج شنبه ۲۰ بهمن رقابت‌های حساس را پیش رو خواهد داشت.

فوتسال؛ دیداری حساس و جذاب برای قهرمانی
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه بیست بهمن در مجموعه ورزشی پور شریفی به مصاف تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان می‌رود.

تیم فوتسال مس سونگون می‌تواند با نتیجه‌گیری در این دیدار پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجّل کند. این تیم هفته قبل در قم با نتیجه چهار بر دو آنا صنعت پاسارگاد این شهر را شکست داده بود. در مقابل گیتی پسند بدلیل عدم حضور حریف خود رکن آذین خاورمیانه، سه امتیاز بی‌دردسر را بدست آورد.

این دو تیم همشه جزء مدعیان اصلی قهرمانی بوده و دیدارشان می‌تواند بازی جذابی را به نمایش بگذارند.

اولین دیدار والیبال در مرحله پلی آف
تیم والیبال مس سونگون ورزقان از مرحله اول پلی آف مسابقات لیگ یک والیبال کشور در تبریز میزبان حریف خود رازین پلیمر تهران خواهد بود.

مسی‌ها آخرین بازی خود را با نتیجه سه بر صفر به کندوان شمال نور باختند تا بعنوان تیم دوم گروه راهی مرحله پلی آف شوند.

در این مرحله تیمی به مرحله بعدی صعود خواهد کرد که بتواند از سه بازی دو پیروزی بدست بیاورد. بازی اول روز بیستم بهمن در تبریز و بازی دوم روز بیست و پنجم در تهران برگزار می‌شود. در صورت تساوی در دیدار بازی سوم تاریخ سی بهمن برگزار خواهد شد.

امید مسی‌ها در مناطق کشوری
تیم فوتبال‌ امید مس سونگون ورزقان روز چهارشنبه اولین دیدار خود را در این رقابت‌ها برگزار خواهد کرد. به احتمال فراوان تیم اتحاد تبریز اولین رقیب مسی‌ها در این مسابقات باشد. شاگردان مهدی محمدپور در تلاش هستند تا با انجام سه بازی به عنوان تیم اول به مرحله‌ی بعدی صعود کنند.

این مسابقات به میزبانی باشگاه مس سونگون ورزقان طی سه روز و هر روز دو دیدار از تاریخ ۱۸ الی ۲۳ بهمن ماه از ساعت ۳۰ :۱۱ برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.